اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
  امام جمعه شوش، انتقال آب کارون به دیگر استان های کشور را ظلم فاحش به خوزستان دانست و گفت:لازم است، دولت و نمایندگان مردم در مجلس، این موضوع را به شکل جدی پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های این هفته نمازجمعه شوشبا تشریح مسکلات مردم خوزستان پس از جنگ تحمیلی، گفت:استان محروم خوزستان در دوران جنگ، زیر بمباران موشک و خمپاره، سختی های زیادی تحمل کرد.

وی گفت:این استان خون دل ها خورد ولی با گذشت سال های زیاد از پایان یافتن جنگ، با محرومیت های فراوان دست و پنجه نرم می کند.

حجت الاسلام امام در ادامه سخنانش از کم آبی به عنوان یکی از مهم ترین مشکلات مردم استان در شهرها و روستاهای مختلف یاد کرد و گفت:مشکلات خوزستان با اجرای طرح های انتقال آب افزایش یافته و عنایتی که مقام معظم رهبری به استان خوزستان دارد از جمله طرح 550هزار هکتاری، برخی می خواهند که این طرح نیز به نتیجه نرسد.

امام جمعه شوش در ادامه سخنانش با گرامی داشت یاد شهدای محراب، با گرامی داشت سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در پنجم مرداد به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، افزود:نمازجمعه عامل وحدت وبصیرت بخشی به شهروندان است.

امام جمعه شوش در ادامه سخنانش، با گرامی داشت ششم مردادماه روز آموزش های همگانی و فنی و حرفه ای، افزود:کسب مهارت و حرفه و فن، به عنوان اصل کلیدی در اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و تمامی افراد جامعه باید در هر موقعیتی، با مهارت، حرفه و فن آشنا شده و در بخش های مختلف نقش آفرین باشند.

امام جمعه شوش همچنین با تشکر از استاندار خوزستان در سفر به شهرستان شوش و شرکت در همایش شهرداران استان خوزستان، گفت:در سفر آقای شریعتی بازدیدهایی از شرکت های صنعتی انجام شد و با توجه به نرخ بالای بیکاری، استاندار خوزستان اعلام کرد که شرکت قند شوش راه اندازی شده و شرکت های دیگر صنعتی نیز آماده توسعه شود.

حجت الاسلام امام تاکید کرد:استاندار خوزستان، نارضایتی خود را از برخی شهرداری ها اعلام کرد و این نیز به این دلیل است که شهرداری ها می توانند در اشتغال نقش آفرین باشند.
وی از درست هزینه نشدن بودجه برخی شهرداری ها و حیف و میل بیت المال در این نهادها انتقاد کرد.

حسن رضایی رییس اداره فنی وحرفه ای شهرستان شوش نیز به مناسبت ششم مرداد روز آموزش های همگانی و فنی و حرفه ای، پیش از خطبه های نمازجمعه گزارشی از عملکرد این اداره ارائه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار