اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
فیلم‌گزارشی درباره فعالیت موسسه پایان کارتن‌خوابی
موسسه پایان کارتن‌خوابی حالا به یک برند برای فعالیت‌های انسان دوستانه تبدیل شده‌است. تعداد اعضای گروه هر روز در حال افزایش است و در حال حاضر تعداد اعضای گروه تلگرام آن‌ها به بیش از ۸۰۰ نفر رسیده‌است

انسیه مجاوری، هادی موید - یک سال و نیم پیش کارشان را آغاز کردند و هدف‌شان حمایت از کارتن‌خواب‌های تهران است. برای همین نام موسسه‌شان را پایان کارتن خوابی گذاشته‌اند. با دادن یک وعده غذای گرم در هفته آغاز کردند و حالا به هفته‌ای دو وعده غذا رسیده‌اند.

کارتن‌خوابی که یک پدیده‌ شهری است، به ایران و منطقه ختم نمی‌شود. کارتن خوابی یک پدیده جهانی‌است و هنوز راهکاری برای کنترل یا ریشه‌کن کردن آن وجود ندارد.

موسسه پایان کارتن خوابی، با هدف توجه به این موضوع شکل گرفته است. آن‌ها بدون ترحم و قضاوت به میان کارتن‌خواب می‌روند و هر هفته یک وعده غذای گرم بین حدود ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کارتن خواب توزیع می‌کنند.

آن‌ها سه شنبه‌ها را هم به کودکان کار اختصاص داده‌اند. برای آن‌ها ساندویچ مرغ، ماکارونی و خلاصه غذاهایی درست می‌کنند که بچه‌ها دوست دارند. برایشان هدیه می‌خرند و آمارهایشان را ثبت می‌کنند.

یکی دیگر از اهدافشان مبارزه با موضوع اعتیاد است. بدون قضاوت معتادان، برای کسانی که قصد ترک اعتیاد دارند، کمپ و شرایط ترک فراهم می‌کنند. اکنون تلاش می‌کنند تا برای معتادانی که ترک کرده‌اند شغل پبدا کنند.

موسسه پایان کارتن‌خوابی حالا به یک برند برای فعالیت‌های انسان دوستانه تبدیل شده‌است. تعداد اعضای گروه هر روز در حال افزایش است و در حال حاضر تعداد اعضای گروه تلگرام آن‌ها به بیش از ۸۰۰ نفر رسیده‌است. اعضای این گروه علاوه بر شرکت در کارگرو‌ه‌های موسسه و پختن غذا، در تهیه هزینه‌های مواد لازم شام هر چهارشنبه و یا عصرانه‌های سه شنبه همکاری و همراهی می‌کنند.

عصر ایران، فیلم‌گزارشی از فعالیت موسسه پایان کارتن‌خوابی ساخته است که می‌توانید آن را در این صفحه ببینید


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار