اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
عضو هیئت رئیسه و معاون خانه صنعت، معدن و تجارت کشور با اشاره به دستگیری مدیرعامل بانک ملت، توسط سپاه برخورد سپاه با مخلان اقتصادی را شایان تقدیر ویژه دانست و خواستار تداوم این برخورد شد.
 
بیژن پناهی‌زاده در گفت‌وگو باایسنا منطقه خوزستان، با اشاره به مصاحبه اخیر خود در خصوص حقوق‌های نجومی اظهار کرد: در این مصاحبه گفتم که اگر صاحبان حقوق‌های چند صدمیلیونی مورد بازرسی و بررسی قرار بگیرند، حتماً تخلفات دیگر این چپاولگران مشخص می‌شود.
 
وی افزود: اکنون مصداق این صحبت کاملاً نمایان شده است و هفته گذشته سپاه پاسداران مدیرعامل بانک ملت را بازداشت کرد و فساد گسترده این فرد در سیستم بانکی مشخص شد.
 
پناهی زاده تصریح کرد: اگر قصد مبارزه با فساد و رانت و جلوگیری از چپاولگران و غارتگران بیت‌المال را داریم باید عملکرد سپاه پاسداران در بازداشت و رصد کردن مخلان اقتصادی را مورد تقدیر قرار دهیم و من به نمایندگی از بخش خصوصی کشور از این اقدام سپاه در برخورد با رانت‌خواران و مخلان اقتصادی تشکر می‌کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مراکز نظارتی دیگر کشور در برخورد با مخلان اقتصادی قاطعیت و شفافیت لازم را به خرج نمی‌دهند و یا پروسه زمانی برخورد با این افراد را حدود دو سال طول می‌دهند اما واکنش فوری سپاه پاسداران و ورود سپاه در برخورد با چپاولگران بیت‌المال شایسته تقدیر است.
 
وی ادامه داد: ورود سپاه در مساله برخورد با غارتگران بیت‌المال حاکی از این است که وظیفه سپاه پاسداران تنها جنگ نیست بلکه وظیفه سپاه دفاع از تمام مسائل اقتصادی، فرهنگی و نظامی کشور است.
 
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: هر چند مساله برخورد با حقوق‌های نجومی با تأخیر آغاز شد اما امیدوارم این اقدام به ویژه توسط سپاه پاسداران تداوم یابد تا دیگر فردی جرأت دست‌ا‌ندازی، چپاول و غارت بیت‌المال را نداشته باشد.
 
پناهی‌زاده همچنین خواستار ورود سپاه به مساله مبارزه با قاچاق کالا شد و این درخواست را استمداد بخش خصوصی و تولید از سپاه پاسداران دانست و گفت: در صورت حضور پررنگ‌تر سپاه پاسداران در میدان مبارزه با قاچاق کالا دیگر بخش تولید دچار آسیب نخواهد شد زیرا یکی از معضلات اصلی بخش تولید قاچاق کالا است بنابراین ورود سپاه پاسداران به صحنه مبارزه، قاچاق کالا و برخورد جدی با قاچاقچیان کالا مطمئناً منجر به صیانت از تولید داخلی کشور خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار