اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از غیبت پنج بازیکن جدید این تیم در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور خبر داد.

نادر دست‌نشان امروز در گفت‌وگو با  فارس در خصوص دیدار امشب تیمش مقابل صبای قم در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: اسکلت تیمی خود را برای فصل جدید حفظ کردیم و ترکیبی از بازیکنان فصل گذشته را در بازی امروز به میدان خواهیم فرستاد.

وی ادامه داد: پنج نفر از بازیکنان ما به دلایل مختلف در این دیدار حضور ندارند که شامل سه بازیکن خارجی و دو بازیکن جدید دیگر ما خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: امیدوارم یک بازی خوب و در خور شان نام صنعت نفت آبادان از خود به نمایش بگذاریم و بتوانیم یک تیم خوب را روانه مسابقات لیگ برتر کرده تا قلب همه هواداران خود را شاد کنیم.

دست‌نشان افزود: گرچه نتوانستیم به دلیل شرایط مالی برخی بازیکنان مورد نظر خود جذب کنیم، اما نفراتی که به تیم افزوده شدند نیز بازیکنانی خوبی هستند که از آنها در آینده بازی‌های خوبی را شاهد خواهیم بود و این نفرات می‌تواند به تیم نفت آبادان کمک شایانی کنند.

وی عنوان کرد: البته ما پشتوانه عظیمی به نام تماشاگران آبادانی را در کنار خود داریم که با توجه به اینکه علاقه و حساسیت زیادی بر روی این تیم است این موضوع کار ما را تا حدودی سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: بازی امشب ما مقابل صبا هم جدال سختی است که می‌تواند ما را دچار چالش کند، صبا همواره یکی از تیم‌های خوب فوتبال کشور بوده و بازی مقابل این تیم سختی‌های خودش را خواهد داشت اما امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در هفته نخست مقابل‌ این تیم داشته باشیم، ما برای رسیدن به شرایط ایده‌آل نیاز به فرصت بیشتری داریم.

برچسب ها: نفت ، صبا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار