اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
نیاز به عمل تا جلسه و مصوبه
مجید محمدی
 
استاندار خوزستان برای پیگیری مشکلات استان خرد  و کلان نمی شناسد.  مدیریست که برای پیگیری مشکلات استان نیازی به تشریفات و سلسله مراتب ندارد. هر ثانیه برای رفع یک مشکل برای او حیاتی است مانند جراحی که میلیمتری باید تیغ را بزند و ثانیه برای تنفس بیمار حیاتی.

او علاوه بر اینکه مدیرانش را وادار به افزایش سرعت و وقت گذاری می کند خود نیز برای پیگری دست به تلفن است علاوه بر کار های روزمره بیشتر اوقات در حال پی گیری مشکلات استان است و مدیران را به این کار وادار می کند.

شریعتی شب و روز نمی شناسد و هر لحظه از شبانه روز مشغول است، حتی اگر ناچار باشد 3 نیمه شب برای او ساعات اداری است. او به سپردن کار به مدیران پایین تر از خود رفع مسئولیت نمی کند بلکه با تماس های پی در پی دست یابی به نتیجه است و اینکار از هرچیزی برایش مهم تر است.او شان و مقامش را در گشودن گرهی از کار مردم می داند نه سلسله مراتب اداری.

روز سه شنبه هفته گذشته زمانی که در بازدید از شهرک های صنعتی اهواز با اعتراضات سازندگان و تولیدکنندگان روبرو شد که از عدم خرید شرکت بزرگ و صنایع بزرگی چون نفت و فولاد و پتروشیمی می نالیدند با آن ها به گفت و گو نشست و مدیری که گفت خط تولیدش با 40 درصد ظرفیت کار می کند و 1100 کارگرش فقط 400 نفر اخراج نشده اند و از خرید خارج استان صنایع بزرگی هم چون نفت و فولاد و پتروشیمی دچار مشکل شده اند لب به گله از این وضعیت گشودند و استاندار قول پی گیری مشکلات آن ها را داد.

یک روز پس از بازدید استاندار آقای مدیرعامل که فریاد تولید کننده مظلوم را رساتر از زبان استاندار شنیده با مدیر قراردادها و خریدش که تا دیروز در اصفهان و تهران دنبال محصول می گشت راهی شهرک های صنعتی می شود تا با عقد قرارداد روزن امید برای تداوم تولید بزرگتر شود.

استاندار بجای حواله مشکلات به معاون و مدیران کل و جلسات و کارگروه ها در هر لحظه با مدیرعامل بزرگترین شرکت تولیدکننده نفت ایران یعنی مناطق نفتخیز جنوب تماس حاصل می کند.

 در میان صدای سنگ جت و جرقه های جوشکاری فریاد تولید کننده های مستاصل را به گوش مدیرعامل می رساند. حضور در صحنه تماس با اقشار و اصناف گروه ها تولید کنندگان و... امتیاز بزرگی است که استاندار را ده ها گام از مدیران زیر مجموعه جلوتر برده  است. او یک سیاستمدار و در عین حال پزشکی حاذق برای مدیریت بیمار استان است ؛ پزشکی که قدر ثانیه را می داند. می داند مردمی که زندگیشان و سلامتشان در کنار فاضلاب فرسوده شده بیش از اینکه به جلسه و مصوبه محتاج باشند به اقدام و عمل نیاز دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار