اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
روی این پلاکارد نوشته شده: 'تفاهم نامه پروژه سدسازی و انتقال آب کارون بدون مطالعات زیست محیطی را متوقف کنید. یک فعال محیط زیست دراین باره به ایرنا گفت: این فعالان در راستای مطالبات مردمی نسبت به انتقال آب کارون اعتراض می کنند.
تعدادی از فعالان محیط زیست در حاشیه نماز جمعه امروز اهواز با در دست داشتن پلاکارد اعتراض دوباره خود را نسبت به انتقال آب کارون اعلام کردند. 

روی این پلاکارد نوشته شده: 'تفاهم نامه پروژه سدسازی و انتقال آب کارون بدون مطالعات زیست محیطی را متوقف کنید.  یک فعال محیط زیست دراین باره به ایرنا گفت: این فعالان در راستای مطالبات مردمی نسبت به انتقال آب کارون اعتراض می کنند.

وی که خواست نامش فاش نشود با انتقاد از لغو دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انجمن های زیست محیطی افزود: دوستداران محیط زیست خوزستانی می خواستند این اعتراض را به ابتکار منتقل کنند اما با وجودی که اعضای حدود 50 تشکل زیست محیطی برای دیدار با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور در سفر اخیر به اهواز آمده بودند اما وی حاضر به ملاقات با آنها نشد و به بهانه کمبود وقت از خروجی دیگری از گیت بوستان بیرون رفت تا با دوستداران محیط زیست روبه رو نشود.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
comment
0
0
comment در حال خفه شدن هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار