اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸

تقدیر از رئیس بهداشت و درمان اهواز و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این مرکز در روز قشر

دکتر فرهاد کلانتری ، دکتر فریدون حسینی زاده و لطیف معرفی به عنوان کارمندان بسیجی نمونه استان معرفی شدند

رئیس بهداشت و درمان اهواز و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در همایش " روز قشر" به عنوان کارمند بسیجی نمونه معرفی شدند.

به گزارش شوشان و به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و به منظور تقدیر از کارمندان بسیجی نمونه استان در " روز قشر " صورت گرفت ، دکتر فرهاد کلانتری ، رئیس بهداشت و درمان اهواز ، دکتر فریدون حسینی زاده ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و نیز لطیف معرفی از کارکنان این بهداشت و درمان به عنوان کارمندان بسیجی نمونه استان معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.

گفتنی است در این مراسم که در سالن شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد ، سردار شاهوار پور ، فرمانده سپاه ولی عصر ( عج ) خوزستان ، حجت الاسلام حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز ، سرهنگ علوی ، فرمانده بسیج ادارات ، سرهنگ سید شهریار موسوی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان حضور داشتند.

در راستای رفاه حال بیماران صورت گرفت تغییرات در نحوه پذیرش و نوبت دهی در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

در راستای رفاه حال و تکریم بیماران و تسهیل در امر نوبت دهی ، واحد انفورماتیک بهداشت و درمان اهواز با طراحی قبوض با فرمت خاص ، در نحوه پذیرش و نوبت دهی در اورژانس و کلینیک های تخصصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز تغییراتی ایجاد کرد. ، قبوض جدید ، حاوی اطلاعاتی چون شماره پذیرش ، تاریخ پذیرش ، ساعت حضور ، نام کلینیک مورد پذیرش و غیره است . تا پیش از این ، قبوضی که برای مراجعان صادر می شد ، فاقد مشخصات فوق بود و هر پزشک تعداد بیماران پذیرش شده را با توجه به قبوض ، به صورت دستی ثبت می کرد.

همچنین در کلینیک های تخصصی نیز به زودی امکان چاپ قبض پذیرش فراهم شده و بیماران بر اساس ساعت مراجعه به کلینیک پذیرش می شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار