اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
 جمعی از بانوان اهداکننده خون ، شاغل در اداره های شوش در سالروز اهدای خون به کمک بیماران نیازمند شتافتند.

این بانوان با حضور در پایگاه انتقال خون شوش با اهدا بخشی از خون خود ، دین خود را به بیمارانی که نیازمند این ماده حیاتی هستند ادا کردند.

فروغ پوراحمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده که عصر یکشنبه به همراه تعدادی از بانوان اهداکننده خون شاغل دراداره های شوش در مرکز انتقال خون شهرشوش حضور یافت درگفت و گو باخبرنگار ایرنا با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرایط لازم را برای حضور بانوان در تمامی عرصه ها فراهم نموده است اظهار داشت: اهمیت به جایگاه زنان در دین مبین اسلام باعث شده تا این قشر بتواند نقش موثرتری در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایفا کنند که نمونه آن اهدا خون توسط بانوان شاغل در شوش می باشد.

وی با تاکید براینکه اهدای خون توسط بانوان هیچ گونه پیامدهای منفی برای آنان ندارد گفت: به دست آوردن تجربه یک بار اهدای خون توسط بانوان به طور قطع می تواند باورهای غلط را در این زمینه کاهش دهد و در واقع ارتباط موثر و مستمر بانوان با مراکز انتقال خون در تامین خون سالم برای نیازمندان به این فرآورده حیاتی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

مشاور فرماندار شوش در امور بانوان و خانواده افزود: بانوان شاغل در اداره ها و دستگاه های مختلف می توانند با اهدای خون خود نقش پررنگی در فرهنگ سازی این امر خداپسندانه ایفا کنند و امیداست این قشر فرهیخته و فعال همواره در این امر پیشقدم باشند.

براساس آمار ارایه شده از سوی انتقال خون خوزستان ، کمتر از 10درصد اهداکنندگان خون را زنان تشکیل می دهند که بهبود اهدا خون توسط بانوان ، نیازمند فرهنگ سازی و زمان است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار