اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۵

شوشان / یونس عبادی : هفته بیست و دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر خوزستان پس از گذشت سه هفته تیمها عصر روز چهارشنبه مورخه 16 فروردین 91 مقابل هم صف آرایی کمردند که دو دیدار نیمه تمام ماند.

مسابقات این فصل لیگ برتر استان بدلیل صدرنشینی مطلق سیمان بهبهان و اختلاف امتیازی این تیم در انتهای جدول و میانه آن از حساسیت بیشتری برخوردار است.و به جزء صدر جدول رده های دیگر دست به دست بین تیمها می چرخد.

در هندیجان شاهین این شهر به دیدار یادآوران شلمچه خرمشهر رفت و در حالی که با سه گل از حریف خود عقب بود.بدلیل اعتراض به نحوه قضاوت و حضور عده ای تماشگر به داخل زمین ناتمام ماند.قضاوت این دیدار بر عهده آلبو مرادی بود.در دیگر بازی که نیمه تمام ماند پیروزی ماهشهر که بدلیل محرومیت از میزبانی و از آنجا که شهرهای همجوار درگیر مسابقات بودند.مجبور شد در رامهرمز به مصاف فرهنگ برود.و نیمه اول این دیدار با یک گل بسود تیم پیروزی خاتمه یافت.اما داور مسابقه روغنی زادگان از آنجا که از سوی تماشاگران تهدید شده بود نیمه دوم را سوت نزد تا این دومین دیداری باشد که این هفته نیمه تمام رها شده باشد.

در بهبهان سیمان این شهر که میتوان گفت قهرمان زودهنگام مسابقات است با دو گل بر تیم قعرنشین انشان ایذه غلبه کرد تا خود را یک گام دیگر به قهرمانی و انشان را یک گام دیگر به سقوط نزدیکتر کرده باشد.در شوش شاهین ماهشهر جشنواره گل به راه انداخت و با هفت گل استقلال را درهم کوبید تا این تیم خطر سقوط را بیشتراز پیش احساس کند.

در مسجدسلیمان تیم ریشه دار و قدیمی استقلال با یک گل بر حریف بالای جدولی شیبان باوی غلبه کرد تا به ماندن در لیگ امیدوارتر شود.جدال آبی پوشان حمیدیه و ملاثانی در حمیدیه با دو گل بسود ملاثانی خاتمه یافت.تیمهای نفتون و پرسپولیس ویس روز پنج شنبه در مسجدسلیمان دیدار می کنند.این هفته تیم استقلال رامهرمز استراحت داشت.

نتایج کامل هفته بیست و دوم:

شاهین هندیجان 1 ............شلمچه خرمشهر 3 (نیمه تمام)

پیروزی ماهشهر1............فرهنگ رامهرمز 0 (نیمه تمام)

استقلال شوش 2............شاهین ماهشهر 7

سیمان بهبهان 2............انشان ایذه 1

استقلال حمیدیه 1.............استقلال ملاثانی 2

استقلال مسجدسلیمان 1............شیبان باوی 0


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار