شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
به‌خاطر یک تکل کامیابی‌نیا یک سال از فوتبال دور شدم
کسی نمی‌تواند صراحتاً بگوید که آن توپ گل شده است، چرا که خیلی سریع اتفاق افتاد.
 دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان گفت: در جریان بازی مرا با آرنج زدند و روی چشمم لیزر انداختند، اما من هرگز دنبال وقت‌کشی نبودم.

مهرداد طهماسبی در مورد صحنه مشکوک به گل ضربه امید عالیشاه اظهار داشت: کسی نمی‌تواند صراحتاً بگوید که آن توپ گل شده است، چرا که خیلی سریع اتفاق افتاد.

وی افزود: نه من و نه عالیشاه نمی‌توانیم به‌طور دقیق تشخیص دهیم که توپ واقعاً از خط رد شده است یا نه، اما به شخصه فکر نمی‌کنم که توپ گل شده باشد.

طهماسبی راجع به وقت‌کشی‌هایش در این بازی و چند خروج اشتباهی که داشت، گفت: من هیچ وقت دنبال وقت‌کشی نبودم و در هیچ صحنه‌ای هم این کار را نکردم، خروج اشتباه هم نداشتم و اگر چند بار توپ از دستم در رفت به‌خاطر این بود که بازیکن پرسپولیس با آرنج مرا می‌زدند و هواداران هم به چشمانم لیزر می‌انداختند.

دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان در مورد اعتراض تماشاگران به او نیز یادآور شد: به عقیده من در صحنه‌ای که داور به من کارت زرد داد کمی خشونت نشان داد و همین مسئله باعث شد که تماشاگران نسبت به من حساس شوند. هر چند اعتقادم این است که سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است، اما شاید اگر با خشونت به من کارت نمی‌داد هواداران به من اعتراض نمی‌کردند.

وی راجع به قضیه پیوستنش به پرسپولیس و اینکه چرا این اتفاق رخ نداد، عنوان کرد: من دوست داشتم به پرسپولیس بیایم و اصلاً هم بحث مالی مطرح نبود ولی باشگاه تراکتورسازی رضایت من را نداد، ضمن اینکه جا دارد در اینجا تشکری از برانکو کنم. واقعاً درود به شرف او که در همان مقطعی که مرا می‌خواست اعلام کرد تو را برای دروازه‌بانی دوم می‌خواهم، چرا که سوشا مکانی دروازه‌بان اول من هست. او برخلاف برخی‌ها صادقانه حرف زد. متأسفانه یکسری با صادق‌نبودن‌شان فوتبال مرا به چالش کشیدند.

طهماسبی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش از این صحبت‌ها امیر قلعه‌نویی است، یادآور شد: نه من منظورم سرمربی تراکتورسازی نیست بلکه افراد دیگری را می‌گویم.

دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا اینقدر کاشته‌هایش را دیر می‌زد، توضیح داد: طبیعی است وقتی که تیم‌مان یک بر صفر در خانه حریف جلوست من نباید برای زدن کاشته عجله کنم. مطمئناً اگر پرسپولیس هم یک روز این شرایط را در هر جا و به‌طور مثال مقابل الهلال در عربستان داشته باشد، دروازه‌بانش هیچ وقت، وقتی تیمش یک بر صفر جلوست با عجله بازی را آغاز نمی‌کند. من هم نیت بدی نداشتم و اگر هواداران را ناراحت کردم عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص اینکه کمال کامیابی‌نیا گفته است او خیلی وقت‌کشی می‌کرده است، گفت: من با کمال در سال 82 هم‌بازی بودم و به‌خاطر یک تکل او یک سال از فوتبال دور شدم. نظر کمال و همه بازیکنان پرسپولیس برای من قابل احترام است، اما من هیچ وقت دنبال تمارض نبودم، ضمن اینکه به هیچ یک از بازیکنان حریف هم بی‌احترامی نکردم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار