اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز از انتخاب محمدرضا فرزانه به عنوان سرمربی این تیم خبرداد.
 به گزارش پایگاه خبری شوشان کارون یعقوبی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: ‌گزینه‌های زیادی برای هدایت تیم در نظر داشتیم ولی در نهایت محمدرضا فرزانه که سابقه حضور در استقلال تهران و استقلال اهواز را دارد و یک استقلالی است را انتخاب کردیم. او دانش فنی بالایی دارد و با شرایط ما تطابق داشت و دیدیم که در این مقطع بهترین گزینه برای هدایت استقلال اهواز است.
 وی ادامه داد: با فرزانه به توافق رسیدیم و ‌او اکنون در اهواز است و قرار است امروز (سه‌شنبه) قرارداد او بسته شود. همچنین فرزانه امروز از نزدیک شاهد دیدار تدارکاتی استقلال اهواز برابر نفت آبادان است.
 مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا تیم امسال باتوجه به شرایط فعلی‌اش می‌تواند در لیگ یک نتیجه بگیرد؟ گفت: تا وارد مسابقات نشویم چیزی مشخص نیست؛ البته ما قرار است با تیم‌هایی از جمله خونه به خونه بابل که 15 میلیارد تومان هزینه کرده است، مقابله کنیم و توقع مردم و استقلالی‌ها باید از ما به اندازه وسع‌مان باشد.
 وی با بیان این‌که در حال حاضر در بدترین شرایط اقتصادی به سر می‌بریم، عنوان کرد: ‌استقلال اهواز باشگاه بزرگی است و نام تیم ما شاید در بین تیم‌های حاضر در لیگ یک بالاتر باشد ولی باید بگویم باشگاه ما چند سال است که از نظر اقتصادی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد، در حالی که شرایط اقتصادی مهم‌ترین فاکتور برای نتیجه‌گیری یک تیم است.
 یعقوبی‌نژاد افزود: البته ما به جوانان تیم‌مان اعتماد و اعتقاد داریم و امید داریم که با این جوانان نتیجه بگیریم. درست است که خوزستان دارای بازیکنان مستعد زیادی است ولی همانطور که گفتم یک سری شرایط مانند شرایط اقتصادی از مهم‌ترین عوامل نتیجه‌گیری یک تیم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار