شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹

مدير شعب بانك كشاورزي خوزستان گفت: تاكنون حدود 6 هزار طرح توسعه كشاورزي به ميزان 425 ميليارد تومان به شعب اين بانك معرفي شده است.

سيدحجت‌الله اژدر عنوان‌كرد: يك‌هزار و 91 پرونده طرح توسعه كشاورزي در حال تكميل و آ‌ماده پرداخت تسهيلات است. تاكنون به 717 پرونده، در بخش‌هاي مختلف زراعت، توسعه باغات، دام و طيور، مكانيزاسيون مبلغ 65 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت شده است.

وي با اشاره به عملكرد پرداختي كليه شعب تا پايان مردادماه، افزود: در اين مدت تعداد 40 هزار و 578 فقره انواع تسهيلات به مبلغ 2 هزار و 28 ميليارد ريال پرداخت شده و اين ميزان نسبت به سال‌گذشته كه 20 هزار و 87 فقره به مبلغ يك‌هزار و 534 ميليارد ريال پرداختي بوده، 102 درصد افزايش پرداخت را نشان مي‌دهد.

اژدر يادآورشد: در خصوص وصول مطالبات تا پايان مردادماه سال‌جاري نيز مبلغ يك هزار و 620 ميليارد ريال وصول شده كه نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته رشدي معادل 177 ميليارد ريال را نشان مي‌دهد.

مدير شعب بانك كشاورزي خوزستان بيان‌كرد: مانده مطالبات سررسيد شده در پنج‌ماهه امسال 2 هزار و 752 ميليارد ريال است كه نسبت به سال‌گذشته 17 ميليارد ريال افزايش داشته است.

وي اظهارداشت: جمع كل مانده تسهيلات در بانك كشاورزي تا پايان مردادماه شامل سررسيده و نشده نزد مردم معادل 13 هزار ميليارد ريال بوده كه در مقايسه با سال گذشته 2 هزار و 800 ميليارد ريال افزايش يافته است.

اژدر افزود: با توجه به ميزان سپرده‌هاي مردمي در استان كه معادل 6 هزار و 690 ميليارد ريال مي‌باشد، بانك كشاورزي 193 درصد نسبت به سپرده‌هايش تسهيلات پرداخت كرده كه اين امر نشان‌دهنده اين است كه علاوه بر سپرده‌هاي اخذ شده از مردم كه در خوزستان پرداخت شده، 93 درصد از طريق منابع غيراستاني به متقاضيان استان تسهيلات پرداخت شده است.

وي تصريح‌كرد: بر اساس اعلام اداره‌كل نظارت بر امور شعب بانك كشاورزي كشور در بررسي بهبود عملكرد استان‌ها، خوزستان در بين 33 استان در جايگاه دهم قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار