شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۲

نخبگان و فعالان سیاسی در هندیجان گفتند: زلزله سیاسی کم ریشتر در هندیجان

با افزایش گمانه زنی های چند روز اخیر مبنی بر تغییر فرماندار هندیجان و نگرانی از آینده سیاسی این شهرستان لازم داشته شد مطلبی در این خصوص منتشر شود.

جمعی از نخبگان سیاسی وفرهنگی هندیجان درگفتگوباخبرنگارماگفتند:در یکی دو ماه اخیر و خصوصاً این روزها جا به جایی و یا استغفاء استانداران کشور وخوزستان بسیارداغ وبازتاب فراوانی داشت و فرمانداری شهرستان هندیجان ازاین امر مستثناءنبودو بحث نیمه داغ نخبگان و فعالان این شهرستان شده بود که سوال آن: آیا بهروز فرج اللهی فرماندار فعلی هندیجان استعفاء داده یا جا به جا خواهد شد مطرح می شود؟

با نگاهی به کارنامه بهروز فرج اللهی فرماندار فعلی شهرستان هندیجان باید گفت فرج اللهی اصالتاً اهل اندیمشک و ازنیروهای آموزش و پرورش و از فعالان عرصه سیاسی شهرستان اندیمشک که معاون فرماندارآنجا بوده است. گفته شده وی در شورای نگهبان و دیگر مسئولیت های اجرایی شهرستان خود یعنی اندیمشک مشغول فعالیت و خدمت بوده و کارنامه موفقی را بدست آورده است.فرج اللهی بعد از یک کشمکش به ساختمان آجری فرمانداری هندیجان راه می یابد که این راه یافتن به فرمانداری هندیجان وتکیه زدن برمسندفرماندارونماینده عالی دولت موفقیت نسبی برای توسعه و پیشرفت شهرهندیجان در زمینه ارتقاء جایگاه ادارات و دیگر فعالیت های لازم در هندیجان همراه بوده است.

خبرنگارمادرموردتغییرات درفرمانداری هندیجان پیگیریهای لازم راانجام دادکه بعضی مسئولین با تکذیب خفیفی این بحث هاراردکردند.امابهروزفرج اللهی فرماندارهندیجان هنوزبه اینگونه اخباراشاره ای نکرده است.

لازم به ذکراست فرماندارهندیجان درحاشیه تجلیل از مقام خبرنگاران درهندیجان قول مساعدداده بودفرمانداری به خبرنگاران فعال هدایایی اعطاء خواهدکه این امر هنوز محقق نشده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار