شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کاویانی به شرایط خاص آب و هوایی خوزستان و همچنین وضعیت کارکردن در این شرایط اشاره و خاطرنشان کرد:‌ استان نیازمند فضای کار و امکانات رفاهی بهتر و بيشتر است.
مدیرکل سابق امور مالیاتی خوزستان گفت:‌ خوزستان در زمینه تحقق درآمدهای مالیاتی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و جزو معدود استان‌هایی است که در این خصوص دارای رشد سالیانه خوبی بوده است.

به گزارش  ایسنا ، محسن کاویانی در آیین تودیع خود که امروز، 13 مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد:‌ خوشبختانه در سال گذشته از نظر تحقق درآمدهای مالیاتی ثبات خوبی داشتیم و شاید جزو معدود استان‌هایی بودیم که در زمینه تحقق درآمدهای مالیاتی سالیانه دارای رشد خوب بوده ایم.

وی افزود: خوزستان در شرایط خاص اقتصادی کشور از استان‌های برتر در زمینه تحقق درآمدهای مالیاتی محسوب می‌شود که این امر جز با همراهی و تلاش به خصوص در راستای اجرای طرح جامع مالیاتی امکانپذیر نبود.

کاویانی به شرایط خاص آب و هوایی خوزستان و همچنین وضعیت کارکردن در این شرایط اشاره و خاطرنشان کرد:‌ استان نیازمند فضای کار و امکانات رفاهی بهتر و بيشتر است.

وي عنوان كرد: اگر از نظر امکانات رفاهی حق مسئولین و کارکنان زیر مجموعه را در حد مطلوبی احقاق نکردم عذرخواهی می کنم و امیدواریم مديركل جديد امور مالياتي  استان در جهت احقاق حق افرادی که در گرمای 50 درجه کار مي کنند گام بردارد.

همچنین در ادامه این مراسم ناصر هاشمی، مدیر کل جدید امور مالیاتی خوزستان با اشاره به سوابق اجرایی خود در سازمان امور مالیاتی استان های مختلف کشور اظهار کرد: ‌قطعا هر تغییر و تحول ساختاری در تمام سیستم‌های اداری ایجاد می‌شود که نباید آن را به معایب و يا ضعف مدیر يا مسئول قبلی نسبت داد.

وي افزود: باید از نقاط قوت مدیر قبلی تجربه گرفت و كمك كرد تا ان شالله نقاط ضعف احتمالی و کارهای نكرده و عقب مانده مدير قبلي، با توان و صرف زمان بیشتر به سرانجام‌های خوبی برسد.

هاشمي، تعامل با دستگاه‌های اجرایی به ویژه با استانداری را یکی از ویژگی‌های اصلی برنامه‌های کاری خود در سنوات گذشته دانست و تصریح کرد:‌ ان شالله در خوزستان نيز با رهنمودها و فرمایشات مسئولین و تعامل متقابل به گونه ای که شایسته این استان است، در زمینه امور مالیاتی گام برداریم و اهداف عالی سازمان امور مالیاتی کشور را در خوزستان محقق کنیم.

وي با ابراز امیدواری نسبت به پیشبرد کارها در سازمان امور مالیاتی خوزستان با تعامل متقابل و سازنده خاطرنشان کرد: امیدواریم در این راستا به صورتی عمل شود تا واحدهای بخش تولید به ویژه بخش خصوصی با افزایش ظرفیت فعالیت خود را ادامه بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار