شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱

رييس اتحاديه فروشندگان گوشت گوساله و گوسفندي اهواز به مردم توصيه كرد: از خريد گوشت چرخ‌شده 13 هزار توماني خودداري كنند.

حسيني‌بهارانچي با بيان اينکه به تازگي  گوشت چرخ شده 13 هزار توماني كه به صورت آماده در مغازه‌هاي عرضه گوشت عرضه مي‌شود عنوان‌كرد: مغازه‌داران عرضه گوشت بايد گوشت تيكه‌اي را جلوي مشتريان چرخ كنند تا مشتري از سالم بودن آن مطمئن شود.

وي با اشاره به كمبود دام در خوزستان خاطرنشان‌كرد: كمبود دام در اهواز بيش از ساير شهرستان‌هاي استان است و افزايش قيمت گوشت گرم ناشي از كمبود دام مي‌باشد.

رييس اتحاديه گوشت و گوسفندي اهواز تصريح‌كرد: از چند ماه گذشته اقدام به واردات گوشت گرم از مرز زاهدان كرديم اما دامپزشكي مجوز واردات آن را نداد؛ به همين علت در حال حاضر گوشت گرم وارداتي در استان وجود ندارد.

حسيني‌بهارانچي يادآورشد: بازرسي‌ها و برخورد با تخلفات از سوي فروشندگان گوشت گاو و گوسفند انجام نمي‌شود و اگر تخلفي انجام شود، بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت با آن برخورد مي‌كنند.

وي با اعلام اينکه در حال حاضر گوشت منجمد برزيلي وارد استان مي‌شود و با همان قيمت گرم به فروش مي‌رسد  افزود : قيمت هر كيلوگرم گوشت گرم گوساله و گوشت منجمد 17 هزار و 500  تومان، گوشت گوسفند 19 هزار تومان و گوشت چرخ كرده نيز با توجه به ميزان گوشت و كيفيت تا 20 هزار تومان فروخته مي‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار