اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶
 هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان شنبه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان روز شنبه با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. 

گسترش فولاد - پرسپولیس/ ساعت 18 ورزشگاه بنیان دیزل

جدال گسترش فولاد و پرسپولیس شاید حساس‌ترین دیدار هفته سوم باشد. جایی که فراز کمالوند و برانکو باید جدالی سخت با هم داشته باشند. بازی آخر دو تیم در تبریز با پیروزی پر گل پرسپولیس همراه بود و به خاطر همین گسترشی‌ها انگیزه فراوانی برای شکست دادن شاگردان برانکو دارند. گسترش فولاد با در اختیار داشتن بازیکنانی مانند دخسوس، خلعتبری، پریرا و ... تیمی قدرتمند را تشکیل داده‌اند. 

در طرف مقابل پرسپولیس بعد از توقف خانگی در هفته دوم با انگیزه زیادی به تبریز می‌روند تا ضمن کسب پیروزی 7 امتیازی شوند و به صدر جدول لیگ برسند. 

سپاهان - استقلال خوزستان / ساعت 18 ورزشگاه فولادشهر 

ویسی و استقلال خوزستان خیلی زود به هم رسیدند! «عبدالله» که چند ماه پیش به همراه استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شد اینبار در قامت سرمربی سپاهان باید رو در روی تیم سابقش قرار بگیرد. این در شرایطی است که ارتباط زیاد جالبی بین سرمربی سپاهان و مسئولات باشگاه استقلال خوزستان هم وجود ندارد. 

استقلال خوزستان 4 امتیازی و سپاهان 3 امتیازی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که برنده این بازی می‌تواند خودش را به صدر جدول برساند و خیز بلندی برای مدعی شدن بردارد. 

نفت تهران - پدیده / ساعت 20:30 ورزشگاه تختی تهران

علی دایی و شاگردانش در تیم نفت لیگ را خیلی خوب با تساوی مقابل استقلال شروع کردند اما شکست خانگی مقابل سپاهان در هفته دوم شرایط سختی را تجربه کردند. نفتی‌ها که خیلی دیر دوران آماده سازی را آغاز کردند امیدوار هستند بتوانند در این بازی خانگی سه امتیاز را کسب کنند. 

تیم پدیده هم با 4 امتیاز از 2 بازی گذشته فعلا در قامت یک مدعی و بالانشین قرار دارد و نتیجه دیدار با نفت برای آنها بسیار مهم است. البته شاید کسب یک امتیاز هم برای مهاجری و شاگردانش بد نباشد. 

صبای قم - ماشین‌سازی / ساعت 20:30 ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

تیم صبای قم که مانند فصل گذشته خیلی دیر کارش را آغاز کرد هنوز نتوانسته در لیگ به پیروزی دست پیدا کند البته شاگردان مرفاوی شکستی را هم تجربه نکردند تا با 2 امتیاز به مصاف ماشین‌سازی بروند که شروع خوبی در لیگ داشتند و با 4 امتیاز در بالای جدول حضور دارند. ماشین‌سازی با در اختیار داشتن بازیکنانی مانند تیموریان، صادقیان و نریمان‌جهان در کنار دروازه‌بان خوبی مانند مونیز شانس بالای برای موفقیت در این فصل لیگ برتر فوتبال را دارند. کسب 3 امتیاز بازی با صبای قم برای ماشین‌سازان بسیار مهم است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار