شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
شوشان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده با اشاره به برگزاری جشنواره تعلیم، رسانه، تربیت گفت: این جشنواره با هدف تجلیل از زحمتکشان عرصه اطلاع رسانی به ویژه در حوزه آموزشی برگزار می شود.

در پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان آمده است: « هفده مردادماه روز گرامی داشت  خبرنگار که  به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، فرصتی  است که از تلاش های ایثارگرانه  اصحاب قلم تشكر و قدرداني شود. این روز شکوهمند را كه  روز بزرگداشت خبرنگار  و حرمت گذاشتن به قلم است  را به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

در ادامه این پیام آماده است :خبرنگاران خوزستانی الحق که شایسته تقدیر و تجلیل ویژه ای هستند ،همانانکه در شرایط نامساعد جوی ، گرما و سرما ، گرد و غبار،  سیل وشرجی و در تمام ساعات شبانه روز با کمترین امکانات و پایین ترین معیشت ،  جان و وقت خود را ایثارگرانه در خدمت رشد و تعالی جامعه  قرار می دهند و وظیفه اطلاع رسانی هنرمندانه مد نظر مقام معظم رهبری را به بهترین نحو ممکن  به منصه ظهور می رسانند.

بر خود فرض می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات  خبرنگاران، به ويژه خبرنگاران بخش فرهنگي رسانه ها كه در انعكاس اخبار و دستاوردهاي اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ، مساعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی  و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار