شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۷

آیین نکو داشت و تجلیل از قهرمانان ، مربیان و داور خوزستانی المپیک 2012 با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان همراه بود به پاس نایب قهرمانی نواب نصیر شلال در مسابقات وزنه برداری المپیك 2012 لندن یك قطعه زمین مسكونی ازسوی شورای ورزش استان ، 10سكه طلا از طرف شرکت ملی حفاری و یك دستگاه اتومبیل از سوی شهرداری به این قهرمان اهدا شد.

همچنین به سعید عبدولی مبلغ 200میلیون ریال از سوی شورای ورزش استان و هدایایی نیز از سوی برخی دستگاههای استان داده شد ، ضمن آنكه به دیگران جوایز نقدی ، سكه و هدایای ارزشمندی اهدا شد. در این مراسم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب سنت شکنی کرده و در اقدامی جالب با اهدای سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه خانواده برای قهرمانان ، مربیان و داور المپیکی استان جوی معنوی به مراسم بخشید.

داوود حبیبی پور مدیر روابط عمومی شرکت مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه این مراسم و در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص متفاوت بودن هدیه شرکت متبوع اظهار کرد: مدیریت این شرکت به این قهرمانان سفر معنوی مشهد مقدس به همراه خانواده ایشان اهدا کرده است.

وی که به همراه حویزاوی مدیر تولید این شرکت در مراسم حضور داشت در ادامه افزود : هدف از اهدای این هدیه معنوی احترام به روحیه و منش پهلوانی این دلاوران بوده ، ضمن اینکه معتقدیم سهم خانواده این عزیزان در کسب این موفقیت کم نبوده و لذا این سفر می تواند ضمن رفع خستگی تمرینات طولانی و دوری خانواده ، خاطره این پیروزی را با حلاوت بیشتری رقم بزند.

پس از این مراسم هیاتی از سوی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ساعتی را میهمان نواب نصیرشلال نایب قهرمان المپیک بودند. در این نشست صمیمانه که در منزل این ورزشکار برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش و همت و غیرت والای ایشان از همراهی و تلاش و مجاهدت مادر این پهلوان تقدیر شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار