اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
تهران - ایرنا - تیم های فوتبال راه آهن و استقلال اهواز که از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کردند، نخستین هفته رقابت های این لیگ را با شکست آغاز کردند، این درحالی است که تیم ملوان با مایلی کهن مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، در هفته آغازین رقابت های لیگ دسته یک فوتبال موسوم به لیگ آزادگان تیم راه آهن با نتیجه 2 بر صفر مغلوب تیم گل گهر سیرجان شد و تیم استقلال اهواز نیز با دریافت یک گل از تیم خونه به خونه بابل مغلوب شد.

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران نیز که به تازگی هدایت تیم ملوان بندر انزلی را برعهده گرفته است با تیمش در دیگر دیدار مهم این هفته موفق به شکست تیم آلومینیوم اراک شد. در این دیدار که با نتیجه نزدیک 3 بر 2 تمام شد، برای تیم ملوان پوریا غلامی در دقیقه 13، فرزاد جعفری در دقیقه 14و حسین قنبری در دقیقه 80 گلزنی کردند و سه امتیاز حساس این دیدار را برای تیمشان به ارمغان آوردند.

هر دو گل تیم آلومینیوم اراک را نیز حسن احمد لو به ثمر رساند او ابتدا در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و سپس در دقیقه 3+90 نیز گل دوم تیمش را درون دروازه ملوان جای داد، اما مانع از شکست تیمش نشد. 

نتایج کامل رقابت های لیگ دسته یک از این قرار است:

فولاد یزد یک – خیبرخرم آباد یک 
راه آهن صفر- گل گهر سیرجان 2
پارس جم جنوبی یک - مس رفسنجان صفر 
اکسین البرز 3 – نساجی مازندران یک
مس کرمان 2- فجرسپاسی 2
آلومینیوم اراک 2- ملوان انزلی 3
سپیدرود رشت یک – بادران تهران صفر 
خونه به خونه یک – استقلال اهواز صفر 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار