شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵

یک نماینده مجلس گفت: برخی معادن فعال اندیمشک را به یک فرد جوان داده اند. این کار متاسفانه با تبانی صورت گرفته و در این راه شاهد تاراج اموال بیت المال هستیم که انتظار داریم دولت وارد این جریان شود و جلو حیف و میل شدن دارایی های این شهرستان را بگیرد/ مردم از ما قبول نمی کنند که در جایی یادواره شهدا برگزار کنیم و در جایی دیگر اموال بیت المال تاراج شود مگر نه این است که آرمان شهدا جلوگیری از همین اعمال در مملکت اسلامی بود

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید جلو تاراج و حیف و میل اموال بیت المال در این شهرستان را بگیرد.

عیسی دارایی اظهار کرد: عمق عقب ماندگی در شهرستان اندیمشک بسیار بالا است و متاسفانه این شهر وضعی اورژانسی دارد که باید به سرعت به آن رسیدگی شود.

وی افزود: اغلب جاده های این شهر نیاز به آسفالت مجدد دارند در حالیکه شهرداری بودجه چندانی برای رسیدگی به این وضع ندارد. هم اکنون شهرداری این شهر 20 میلیارد تومان بدهی دارد و جوابگوی اغلب نیازهای معمولی خود هم نیست.

دارایی عنوان کرد: حقوق کارگران شهرداری به علت این مشکلات پرداخت نمی شود و این وضع شهرداری را با مشکلات فراوانی مواجه کرده که ما انتظار داریم دولت و استانداری خوزستان نگاه ویژه ای به این وضع داشته باشند.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به برگزاری یادواره شهید بابایی در این شهرستان در چند رو قبل عنوان کرد: مردم از ما قبول نمی کنند که در جایی یادواره شهدا برگزار کنیم و در جایی دیگر اموال بیت المال تاراج شود مگر نه این است که آرمان شهدا جلوگیری از همین اعمال در مملکت اسلامی بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار