شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸

 

شوشان : نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس نهم با اشاره به حذف حق بدی آب و هوا از حقوق کارمندان و معلمان استان خوزستان، گفت : پرداخت حق بدی آب و هوا نه تنها غیر ضروری نیست بلکه حق مسلم کارمندان و معلمان است.

دکتر حجتالله درویشپور در گفتوگو با خبرنگار شوشان، در رابطه با عدم پرداخت حق بدی آب و هوا به معلمان تصریح کرد : حق بدی آب و هوا نه تنها برای معلمان بلکه سایر کارمندان در نظر گرفته شده بود که متأسفانه به دلایلی پرداخت نمیشود.

وی گفت: علی رغم همه ادعاهای مطرح شده مبنی بر حمایت از آموزش و پرورش، حق مسلم معلمان و کارمندان آموزش و پرورش در مناطق محروم زیرپا گذاشته میشود. وی عدم پرداخت حق بدی و آب و هوا را ضربه به آموزش و پرورش خوزستان دانست و افزود : این اقدام می تواند موجب بی انگیزگی و دلسردی معلمان منطقه شود. درویشپور با بیان اینکه حذف حق بدی آب و هوا از حقوق کارمندان دولت در مناطق محروم را قبول نداریم، تصریح کرد : باید راههای قانونی این مسئله را بررسی کنیم. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حق بدی آب و هوا باید به معلمان خوزستان پرداخت شود، اظهار داشت : معلمان این منطقه در شرایط بسیار سختی کار میکنند لذا باید دولت برای رفاه و امور معیشتی این قشر تدبیر خاصی بیاندیشد. وی در پایان تأکید کرد: حق بدی آب و هوا هزینه اضافی نیست بلکه حق مسلم معلمان و کارمندان خوزستانی است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار