شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
سرمربی فولاد خوزستان:
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اگر کمی خوش شانس می بودیم می توانستیم برنده بازی مقابل سیاه جامگان باشیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اگر کمی خوش شانس می بودیم می توانستیم برنده بازی مقابل سیاه جامگان باشیم.

 نعیم سعداوی عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی مقابل سیاه جامگان افزود: 2 تیم یک فوتبال خوب از خود به نمایش گذاشتند و ما توانستیم با جوانان تیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. 

وی با اشاره به اینکه تعطیلی لیگ اصلا به نفع فوتبال نیست، خاطرنشان کرد: در این فصل سه نوبت تعطیلات خواهیم داشت و این موضوع باعث می شود تیم ها دچار آسیب های جدی شوند. 

سرمربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: در نیمه دوم بازی، این تیم فولاد بود که توانست موقعیت های زیادی را خلق کند و به نظر من با این بازیکنان جوان کار بزرگی را در مشهد انجام دادیم. 

* تعطیلات به تیم سیاه جامگان کمک می کند

فرهاد کاظمی، سرمربی تیم سیاه جامگان نیز در این نشست خبری اظهار کرد: عدم توجه و دقت لازم باعث شد که نتوانیم در این دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم. 

وی دریافت گل را ناشی از عدم تمرکز بازیکنان عنوان و تصریح کرد: 2 امتیاز حساس را به خاطر بی تفاوتی بازیکنان از دست دادیم. سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: داوری بازی هم قضاوت خوبی نداشت و با کمک های خود هماهنگی لازم را نشان نداد.

کاظمی با اشاره به اینکه تعطیلات به تیم ما کمک خواهد کرد که به شرایط ایده آل خود نزدیک شویم، تصریح کرد: گله من بیشتر از بازیکنان بزرگ تیم است زیرا آن ها می توانستند نتیجه بازی را حفظ کنند.

سیاه جامگان جمعه 19 شهریورماه در چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به مصاف گسترش فولاد تبریز می رود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار