سازمان پر حاشیه این روزها باز حاشیه سازی کرد! آنقدر حاشیه های این سازمان زیاد است که استاندار خوزستان نیز در دوره ای در قامت منتقد برآمد و بر طبل نقادی وی کوبید.

"> ناگفته های آقای مدیر کل روزی بیان می شود!

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۳

سازمان پر حاشیه این روزها باز حاشیه سازی کرد! آنقدر حاشیه های این سازمان زیاد است که استاندار خوزستان نیز در دوره ای در قامت منتقد برآمد و بر طبل نقادی وی کوبید.

شوشان : سازمان پر حاشیه این روزها باز حاشیه سازی کرد! میراث فرهنگی خوزستان به تصدی پورفرخی معلمی که از کلاس درس به مدیریت این سازمان منصوب شد! و تلاش برای میراث خوزستان را شروع کرد. اما آنقدر حاشیه های این سازمان زیاد است که استاندار خوزستان نیز در دوره ای در قامت منتقد برآمد و بر طبل نقادی از وی کوبید. هر از گاهی نیز سخن از تغییر این مدیرکل به میان آمد اما بعد از مدتی به باد فراموشی سپرده می شد.

ناگفته نماند که چندی پیش در محافل سیاسی سخن از حویزاوی به میان آمد، اما وی ترجیح داد به سازمان حج و زیارت برود ولی خود را درگیر حاشیه های سازمان میراث نکند. این روزها نیز حکم بهنام مریدی به عنوان مدیرکل میراث مطرح شد و تا حدودی رسانه ها کار را تمام شده می دانستند اما باز در کمال ناباوری پورفرخی در سمت خود ابقا شد. حال باید ماند و دید سرنوشت این سازمان به کجا کشیده می شود.

اما مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به گفته‌ها و شنیده‌ها در خصوص تغییر او و نیز انتشار خبرهایی با این موضوع  گفت : چيزي كه بسيار طبيعي و ساده است و ما به شكل روان، شفاف و راحت با آن برخورد مي‌‌كنيم جابه‌جايي در سطح مديران يا رفتن و آمدن يك مدير است و اين يك نكته بسيار واضح است كه هيچ گونه پيچيدگي ندارد و نياز به صحنه سازي در آن نيست.

به گزارش پایگاه خبری شوشان ، پورفرخي توضيح داد : اين يك مساله عادي است كه يك مدير مي‌رود و يك مدير مي‌آيد و ما از روز اولي كه بوده‌ايم در نگرش خودمان سعي كرده‌ايم كه قائم به فرد عمل نكنيم و مديريت روي برنامه‌ها باشد. پورفرخی تصريح كرد : من تقريبا سكوت دو سال و نيمه‌اي را داشتم و فقط ترجيح دادم در جلسات كارشناسي آن هم با اهلش همه مسایل را گفته و مي‌گوييم و ممكن است بخش‌هايي از آن را نيز به صحنه رسانه‌ بياوريم و به قضاوت عمومي بگذاريم.

اگر ديديم كه جريانات سوء برداشتي نسبت به دولت جمهوري اسلامي ايران و نظام مقدس نخواهند كرد آن بخش از اطلاعات را خواهيم گفت. آن وقت براي خيلي‌ها تعجب‌آور خواهد بود كه دليل اين همه سياه كردن و سعي در اين كه گفته شده بود كاري صورت نگرفته چه بوده است. پورفرخي خاطرنشان كرد : ما همچنین به شدت منتقد هستيم و فكر مي‌كنيم كه بايد پاسخگو باشند به چه دليل بيش از 60 درصد از منابع انساني ميراث را در اين دو سال اخير در سه دوره‌ مالي خط زدند؟ دليلش را به مردم بگويند.

به چه دليل از بودجه عرضه شده در تملك 15 ميليارد و هفتصدتايي كه همين زيرساخت‌ها را ايجاد مي‌كند خط مي‌زنند؟ چگونه در انظار عمومي مردم مي‌گويند خراب است و كم است و نيمه شده است و رها شده است اما وقتي عدد و رقم پيشنهاد مي‌دهيم آن را بدون هيچ دليل و توجيه قانوني و كارشناسي از ما خط مي‌زنند كه مكتوباتش موجود است؟


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار