شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
حدود 21 هزار دانش آموز در 220 مدرسه در شهرهای ملاثانی، ویس، شیبان و دهستان عنافچه زیر پوشش آموزش و پرورش این شهرستان هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی گفت: مدارس کانکسی روستاهای گصوان، نکازه و کوت سیدجابر این شهرستان حذف و تبدیل به مدارس دو کلاسه می شود.

مجید موحدیان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مدارس دو کلاسه در قالب پروژه مهر در سه روستای این شهرستان احداث می شود.

وی گفت: همچنین، روستای تلبومه این شهرستان با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 500 نفر نیاز به یک فضای آموزشی مناسب دارد که مقرر شد مدرسه این روستا تخریب و مجدد احداث شود.

موحدیان، با اشاره به فعالیت های کمیته تعمیر و تجهیز ستاد پروژه مهر در خصوص بازسازی و بهسازی فضاهای آموزشی افزود: این کمیته در راستای آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، پیگری برای برچیده شدن کلاس ها و مدارس کانکسی با اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان انجام داده است.

وی در ادامه گفت: مسکن مهر شهر شیبان نیز به یک مدرسه حداقل شش کلاسه نیاز دارد.شهرک طالقانی در شیبان نیز با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزی بالاتر از حد استاندارد در هر کلاس،نیاز به یک فضای آموزشی دیگر دارد. همچنین، در شرق جاده شهر ویس برای پوشش تحصیلی دانش آموزان نیاز به یک مدرسه شش کلاسه داریم.

حدود 21 هزار دانش آموز در 220 مدرسه در شهرهای ملاثانی، ویس، شیبان و دهستان عنافچه زیر پوشش آموزش و پرورش این شهرستان هستند.

شهرستان باوی در خوزستان و شمال اهواز قرار دارد که در سال 89 با تصویب دولت از شهرستان اهواز جدا شد. این شهرستان به مرکزیت شهر ملاثانی و متشکل از دو بخش مرکزی و ویس در سلسله مراتب تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی به ثبت رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار