شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
وی افزود: از هفته سوم لیگ دسته یک نونهالان استان نیز یک دیدار برگزار شد که طی آن هیات شوش 5 بر 3 مقابل آکادمی اتحاد صاحب برتری شد.
با برگزاری 11 دیدار، لیگ برتر و دسته یک تکواندو خوزستان پیگیری شد.
 
احمد اناری،‌ دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو استان اظهار کرد: ‌این پیکارها جمعه (22 مردادماه) در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با حضور 20 تیم به میزبانی سالن شهدای راه و ترابری اهواز برگزار شد.
 
وی ادامه داد:‌ در هفته سوم لیگ دسته یک خردسالان، تیم‎های آکادمی رکنی و کانون آزادگان به تساوی 7 بر 7 رسیدند، راه و شهرسازی 8 بر 2 آکادمی اتحاد را از پیش رو برداشت، هیات شوش 8 بر یک هیوا را مغلوب کرد و تیم ستارگان نیز 8 بر 3 بازی را به شادمهر واگذار کرد. نفت مسجدسلیمان نیز در این هفته استراحت داشت.
 
دبیر کمیته برگزاری مسابقات هیات تکواندو خوزستان گفت: در ادامه، هفته چهارم لیگ دسته یک خردسالان نیز به انجام رسید که شادمهر 6 بر 4 برابر آکادمی اتحاد غلبه کرد، بازی تیم‎های راه و شهرسازی و کانون آزادگان و همچنین هیات شوش و نفت مسجدسلیمان با تساوی 5 بر 5 به پایان رسید و مسابقه ستارگان و هیوا نیز در هفته بعد برگزار خواهد شد. آکادمی رکنی نیز در این هفته از مسابقات استراحت داشت.
 
وی افزود: از هفته سوم لیگ دسته یک نونهالان استان نیز یک دیدار برگزار شد که طی آن هیات شوش 5 بر 3 مقابل آکادمی اتحاد صاحب برتری شد.
 
اناری در ادامه با اشاره به برگزاری هفته سوم لیگ برتر نوجوانان استان، عنوان کرد:‌ در این هفته از مسابقات مقاومت دزفول 4 بر 6 بازی را به تیم هیات خرمشهر واگذار کرد، شادمهر 7 بر 2 آکادمی رکنی را از پیش رو برداشت و بانک رسالت خوزستان نیز 6 بر 3 از هیات آبادان شکست خورد، پتروشیمی بندرامام نیز در این هفته استراحت داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار