شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت 18 طرح صنعتی با اشتغال‌زایی برای بیش از هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح می‌شود.
 
نورالله حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: 18 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و655  میلیارد تومان با اشتغال‌زایی مجموعاً یک هزار و 114 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیش از 80 شهرستان استان به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.
 
وی تصریح کرد: طرح صنعتی پتروشیمی فجر با سرمایه گذاری یک هزار و 550 میلیارد و 310 میلیون و 800 هزار تومان با اشتغال‌زایی برای 511 نفر توسط وزارت نفت به مناسبت هفته دولت در ماهشهر افتتاح می‌شود. این پتروشیمی در زمینه اکسیژن صنعتی، نیتروژن، هوای فشرده، شیرین‌شهر و تصفیه آب فعالیت خواهد کرد. همچنین یک طرح صنعتی دیگر در این شهرستان با سرمایه گذاری بیش از 3.5 میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای 35 نفر در نیمه دوم مردادماه افتتاح می‌شود که فعالیت این طرح در بخش تولید پارچه بی‌بافت خواهد بود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: چهار طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اهواز با سرمایه‌گذاری 9 میلیارد و 519 میلیون و 900 هزار تومانی و با اشتغال‌زایی برای 44 نفر در نیمه اول شهریورماه افتتاح می‌شود؛ این طرح‌ها در زمینه تولید انواع مربا، خرما، شیره خرما، چیپس میوه، خدمات تراشکاری فلزات، شیرآلات صنعتی، اسکلت فولادی، مخازن فلزی ذخیره‌ای و تراشکاری صنعتی فعالیت خواهند کرد.
 
حسن‌زاده در خصوص طرح‌های صنعتی قابل افتتاح در شهرستان ایذه به مناسبت هفته دولت نیز خاطرنشان‌کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان چهار طرح صنعتی در زمینه‌های بلوک سقفی، تیر بتونی مسلح پیش تنیده، تولید انواع مرباجات، تولید انواع میله‌گرد آهنی و تولید قطعات صنعتی میکسر و بالابر، با سرمایه‌گذاری 19 میلیارد و 940 میلیون تومانی و با اشتغال‌زایی برای 93 نفر به مناسبت هفته دولت در شهریورماه افتتاح خواهد شد.
 
وی بیان کرد: سه طرح صنعتی در شهر بندرامام در زمینه خوراک دام، کنسانتره و نرمال بوتان، یک طرح صنعتی در شهرستان اندیمشک در زمینه انواع پوشاک، کیف و کفش، دو طرح صنعتی در دزفول در زمینه خوراک آماده طیور و محصولات بتنی و تیرچه فلزی فولاد و یک طرح صنعتی در شهرستان خرمشهر در زمینه قطعات پیش‌ساخته بتنی و سبک و بتن آماده نیز در هفته دولت به افتتاح خواهند رسید.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: برپایی غرفه دستاوردهای این سازمان در نمایشگاه دستاوردهای دولت،‌ برگزاری همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان استان در 30 مردادماه، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در این سازمان، غبارروبی گلزار شهدا و برگزای مسابقات فرهنگی از دیگر اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در هفته دولت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار