اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
رئیس هیئت والیبال آبادان:
رئیس هیئت والیبال آبادان گفت: سازمان منطقه آزاد اروند هیچ کمکی به ورزش والیبال نکرده است.
رئیس هیئت والیبال آبادان گفت: سازمان منطقه آزاد اروند هیچ کمکی به ورزش والیبال نکرده است.

حمید کوراوند در نشست خبری و آئین تجلیل از خبرنگاران که در محل سالن جلسات این هیئت برگزار شد، اظهار کرد:  بعد از تحویل هیئت والیبال سعی را بر این گذاشتم که اقدامات به صورت اصولی انجام شود که بر همین اساس رده‌های سنی تفکیک و تیم‌های بانوان نیز ساماندهی شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته دو تیم وارد سوپر لیگ استان کردیم، افزود: به علت اینکه بازیکن‌سازی انجام نشده بود اکثر بازیکنان آبادانی نبودند ولی خوشبختانه یکی از این تیم‌ها قهرمان شد که این اتفاق پس از 40 سال رخ داد.

رئیس هیئت والیبال آبادان ادامه داد: قبلا سالن برای تمرین نداشتیم و در فصل زمستان سالن بانوان تعطیل بود؛ سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون هیچگونه کمکی به ورزش والیبال نکرده است.

کوراند با بیان اینکه در حال حاضر سالن کرایه کرده ایم، عنوان کرد: سه تایم برای آقایان و سه تایم برای بانوان در نظر گرفته شده است ولی در حاضر کمبود سالن مشکل اصلی هیئت والیبال است.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می رود سازمان منطقه آزاد اروند به جای تخصیص هزینه برای مسابقات بین‌المللی سالن احداث می کرد، گفت: البته برگزاری مسابقات اقدام مناسبی است ولی وجود فضای ورزشی مهم تر است.

رئیس هیئت والیبال آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد: در حال حاضر در رده نونهالان تیم خوبی تشکیل داده ایم و اگر برای آن برنامه‌ریزی شود آینده والیبال روشن‌تر است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار