اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
فرمانده انتظامی شوش گفت: در پنج ماهه امسال 98 درصد سرقت ها در سطح این شهرستان شناسایی و کشف شده اند.
 فرمانده انتظامی شوش گفت: در پنج ماهه امسال 98 درصد سرقت ها در سطح این شهرستان شناسایی و کشف شده اند.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوش افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ اصلی نظم و تامین آرامش جامعه تلاش کرده است تا با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های خود و با نگاهی آینده نگر و نظام مند با بهره گیری از سرمایه های اجتماعی و مشارکت مردم عملکرد قابل قبولی ارائه نماید.

وی تعامل پلیس با رسانه‎ها را بسیار مهم دانست و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همدلی و همکاری تمام نهادها به ویژه خبرنگاران هستیم چراکه امنیت عمومی یک تولید جمعی و نیاز به مشارکت خوب و گسترده مردم دارد.

فرمانده انتظامی شوش با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران بر رعایت صداقت و شفافیت در انعکاس اخبار تاکید کرد و افزود: هرچه تعامل بین خبرنگاران با دستگاه‎ها و پلیس بیشتر و قوی تر باشد به طور قطع احساس امنیت بیشتری در جامعه ایجاد خواهد شد چراکه انعکاس اخبار می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد.

وی گفت: در پنج ماهه امسال بیش از پنج کیلو و 600 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان شوش کشف و 65نفر معتاد و 14 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی کشف 415 لیتر مشروبات الکی و 143مورد تجهیزات ماهواره را از دیگر اقدامات ای نیرو در این مدت بیان کرد و گفت:در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه پارسال 10 درصد افزایش کشفیات داشته ایم ضمن اینکه آمار سرقت نیز 10 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ بهاروند همچنین به کشف بیش از 704 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و گفت:10 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی تماس صورت گرفته با سامانه پلیس 110 را از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و 529 مورد عنوان کرد و گفت:یک هزار و 169 مورد آن تلفنی وسه هزارو 360 مورد به صورت حضوری گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه در سطح شهر شوش دوربین مداربسته وجود ندارد که در این زمینه با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، اظهار کرد: در 36 نقطه شهرشوش باید دوربین مداربسته نصب شود.

وی پلمب 32 قلیان سرا و 21 واحدصنفی متخلف و توقیف 2 هزار و 550 دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات این نیرو د این مدت بر شمرد و گفت:درجه نیروی انتظامی شوش در حال حاضر 16 می باشد که با یک درجه ارتقا می توان تعداد کلانتری و نیروی انسانی را در شهرستان شوش افزایش داد.

فرمانده انتظامی شوش به رسم غلط تیراندازی در مجالس عروسی و عزا اشاره کرد و گفت: اقدام خوبی از سوی شورای تامین در این زمینه صورت گرفته و حدود 90 درصد مراسم ها کنترل شده اما در این زمینه همچنان نیاز به فرهنگ سازی است.

وی در خصوص اقدام انجام شده در رابطه با پیشگیری از جرم گفت:در این مدت آموزش های لازم در مساجد ، مدارس ، اداره ها و اصناف به شهروندان ارائه شد.

شهرستان شوش با 200هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر و220روستاست.

برچسب ها: سرقت ، شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار