اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
نشست شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان با حضور یوسفی نماینده اهواز / نماینده اهواز : رانت و فساد علت عقب ماندگی خوزستان + تصاویر
یوسفی دلایل ناکامی نمایندگان خوزستان در کسب موقعیت مناسب در کمیسیون ها را فقدان کار تشکیلاتی منظم در بین آنها دانست.

شوشان: جلسه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان خوزستان با حضور یوسفی نماینده لیست امید در مجلس شورای اسلامی در دفتر مجمع نیروهای خط امام و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در ابتدای جلسه همایون یوسفی از تمامی افراد و احزاب اصلاح طلب که در پیروزی لیست امید در اهواز نقش داشتند، تشکر کرد و گفت: اگر تلاش شما نبود ، شاید نتیجه انتخابات به شکل دیگری رقم میخورد.

در ادامه نیز وی گزارشی از روند شکل گیری هیئت رییسه و نیز کمیسیون های تخصصی مجلس ارائه داد. در ادامه یوسفی در باره لیست امید و تغییر تعداد آنها در مقطع گوناگون توضیحاتی را ارائه داد.

وی دلایل ناکامی نمایندگان استان خوزستان در کسب موقعیت مناسب در کمیسیون ها را فقدان کار تشکیلاتی منظم در بین آنها دانست.

دکتر یوسفیاشاره ای به دشواری های کار حزبی در کشور داشت و اظهار امیدواری کرد که با  طرح های مناسبی که در مجلس خواهند داشت، در روان سازی فعالیت های حزبی تلاش خواهد کرد.

وی علت عقب ماندگی استان را وجود رانت و فساد دانست و گفت: تا زمانی که زمینه های فساد و رانت خواری در استان وجد دارد، امیدی به بهبود وضعیت موجود نمی توان داشت. 

در این جلسه حسینی، لویمی، رضوانی، مروج، غدیر پور، حقیقت زاده، میعان، داور پناه شجاعی، ممبینی، فتاحي ، کلاه کج و نیز خانم ها چم حیدری و لیموچی به بیان دیدگاه حزب و تشکل متبوع خود در موضوعات مختلف پرداخته و سوالاتی را با دکتر یوسفی مطرح کردند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار