شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
شهربانو امانی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره سخنان و اتهامات برخی مخالفان علیه رئیس‌جمهوری اظهار کرد: افراد و گروه‌های سیاسی که از پایگاه مردمی و اجتماعی برخوردار نباشند به رویکردهای غیراخلاقی مانند توهین و فحاشی روی می‌آورند. بداخلاقی‌ها به جایی رسیده است که به شخص اول اجرایی کشور توهین می‌کنند و هیچ برخوردی نیز با آن‌ها صورت نمی‎گیرد. متأسفانه برخی منتقدان و مخالفان نیز فرهنگ استفاده صحیح از کلمات و عبارات را بلد نیستند یعنی دایره لغات آن‌ها فقط در بی‌اخلاقی و فحاشی خلاصه می‎شود.

بنابراین برخی افرادی که ادعای برادری و دوستی با آقای روحانی دارند دستشان با مخالفان در یک کاسه قرار دارد و با یکدیگر همکاری می‎کنند. متأسفانه افراد و گروه‌هایی که خودشان را همسایه آقای روحانی و دولت وی می‎دانند بیشترین ضربه را به دولت تدبیر و امید، وارد کرده‌اند. چه بسا اینکه برخی توهین‌ها و هتاکی‌ها در حیاط همسایگان آقای روحانی شکل می‌گیرد. به عبارتی گروه‎هایی که ادعای همسایگی با روحانی را دارند جا پای مخالفان و توهین‌کنندگان وی گذاشته‌اند.

برخی از نجابت آقای روحانی و دولت وی سوءاستفاده می‌کنند و طلبکار هم شده‌اند. مخالفان افراطی دولت یازدهم قصد زمین زدن آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را دارند، اما محال است که اصلاح‌طلبان و حامیان واقعی دولت چنین اجازه‌ای را به مخالفان بدهند. مخالفان بدانند که اگر آقای روحانی تاکنون واکنشی نشان نداده است به خاطر سعه صدر ایشان است. برادران دروغین و برخی همسایه‌های دولت برای مخالفان آقای روحانی هیزم جمع می‌کنند و به آن‌ها گرا می‎دهند. خبر آلاین این خبر را منتشر کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار