شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
كيميا عليزاده كه در المپيك ريو تاريخ سازي كرد، حمايت "رفاه" از ورزش زنان را شايسته و قابل تقدير دانست.

کیمیا علیزاده كه با كسب مدال برنز تكواندو المپيك ريو نام خود را به عنوان نخستين بانوی مدال آور ایران در المپیک ثبت كرد، درباره حرکت بزرگ فروشگاه های زنجیره ای رفاه و اینکه پاداش در نظر گرفته شده به او هم تعلق می گیرد گفت:«از این اتفاق خوشحالم.راستش یاد این موضوع نبودم.یک چیزهایی شنیده ام اما نمی دانستم به من هم تعلق می گیرد.»

تجلیل کیمیا علیزاده از حمايت رفاه از ورزش بانوان

او این را گفت و ادامه داد:«خب از این دست حمایت ها واقعا فوق العاده است و باعث می شود تا روحیه و انگیزه های ورزشکاران بالا برود. راستش نمی دانم چه چیزی باید بگویم اما تشکر می کنم.»

علیزاده در پاسخ به این سوال که چه فردی را در فروشگاه رفاه استخدام می کنید گفت:«هنوز فکر نکرده ام.باید بروم تهران و پس از مشورت با خانوده ام تصمیم می گیریم که چه کسی را استخدام کنیم.»

دارنده مدال برنز المپيك در رابطه با حمايت رفاه از ورزش بانوان، گفت: اين گونه حمايتها باعث ايجاد انگيزه و ارتقاي روحيه ورزشكاران زن مي شود. اينكه پاداش مدال بانوان را هم رده با مدال طلاي مردان ديده اند خيلي خوب و قابل تقدير است. به نظرم اقدام رفاه فرهنگ سازي است و از اين بابت خوشحالم.

پیش از اعزام کاروان ایران به بازیهای المپیک ریو شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه اعلام کرد تا به هر ورزشکاری که در المپیک مدال طلا بیاورد 50 میلیون تومان بن خرید رفاه اهدا کند. همچنین این شرکت تقبل کرد یکی از اعضای درجه یک خانواده مدال آوران طلایی المپیک را استخدام کند که با واکنش مثبت ورزشکاران روبرو شده است. 
از سوی دیگر برای حمایت از ورزش زنان قراراست این تسهیلات به کیمیا علیزاده که موفق شد مدال برنز المپیک را به دست آورد، اعطا شود.

برچسب ها: کیمیا علیزاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار