شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
وحید شیخ ویسی دروازه بان فصل گذشته تیم نفت تهران با قراردادی دو ساله جذب تیم استقلال خوزستان شد.
 وحید شیخ ویسی دروازه بان فصل گذشته تیم نفت تهران با قراردادی دو ساله جذب تیم استقلال خوزستان شد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وحید شیخ ویسی یکی از دروازه بانان خوب کشور بوده که در تیم نفت تهران کارنامه خوبی را از خود بجای گذاشته و بی شک می تواند در روند رو به رشد تیم ما در ادامه رقابت ها تاثیرگذار باشد.

علی پورکیانی افزود: این دروزاه بان پیش از این با باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسیده و روز یکشنبه نیز با این باشگاه قرارداد خود را امضا کرده و عصر یکشنبه این قرارداد در هیات فوتبال خوزستان به ثبت می رسد.

وی ادامه داد: این بازیکن از شرایط آمادگی خوبی برخوردار بوده و انگیزه بالایی برای حضوری موثر در تیم استقلال خوزستان دارد اما حضور وی در فهرست اصلی بازی ها با تشخیص کادر فنی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: تیم ما پس از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور بعد از یکی دو روز تمرینات خود را از سرگرفته و از تمامی روزهای تعطیل لیگ در جهت ارتقای سطح آمادگی خود استفاده کرده است.

پورکیانی همچنین به دیدار تدارکاتی تیمش در روز یکشنبه برابر تیم نفت و گاز امیدیه اشاره کرد و شرایط آمادگی تیم خود را برای ادامه مسابقات مطلوب دانست.

تیم استقلال خوزستان پس از جدایی خسوس برای تقویت تیم خود به دنبال یک دروزاه بان تمام عیار بود، و امید زیادی به شیخ ویسی داشته تا بتواند حاشیه امنیت خوبی را برای دروازه خود برابر حریفان ایجاد کند.  شیخ ویسی جایگزین دادودی در فهرست استقلال خوزستان شده است. 

گودرز داودی دو هفته پیش در دیدار تدارکاتی این تیم مقابل پتروکیان شوشتر دچار پارگی رباط صلیبی شد. 

همچنین امید سینگ هافبک استقلال خوزستان که برای فصل جاری مورد تایید کادر فنی این تیم قرار نگرفته بود، سرانجام صبح یکشنبه با حضور در دفتر این باشگاه و با توافق دو طرف، فسخ قرارداد کرد.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر کشور، در فصل جدید تا هفته چهارم رقابت ها، با کسب پنج امتیاز در جایگاه هشتم جدول جای دارد.

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور از 19 شهریور ماه شروع می شود. به دلیل اردوی تیم ملی برخی از بازیکنان تیم ها در اختیار باشگاه های خود نبوده و همین امر وقفه ای یک ماه را در این رقابت ها ایجاد کرد که فرصت مناسبی برای رفع نقاط ضعف و آماده سازی تیم ها است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار