اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
نماینده مردم شادگان مطرح کرد:
ناصری ‌نژاد افزود: همه ما از مصرف کنندگان گرفته تا مدیران و مسؤولان بسته به جایگاه و شرایط خودشان باید شرایط رشد و توسعه تولیدات داخلی را مهیا کنند.
به گزارش شوشان: حجت‌الاسلام مجید ناصری ‌نژاد در سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه دفاع از حقوق مصرف کننده ریشه در اسلام دارد اظهار کرد: یکی از عوامل بی‌توجهی به حقوق مصرف کننده رعایت نکردن امانت ‌داری و عدم دقت در سلامت کار است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از تولیدات داخلی تصریح کرد: برای برخی از مصرف کنندگان ذهنیت منفی در مورد مصرف تولیدات داخلی ایجاد شده است و همین عامل سبب گرایش مصرف کننده داخلی به سمت تولیدات وارداتی و خارجی برود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تولیداتی که در دنیا به عنوان برند عرضه می‌شود به این دلیل است که مصرف کننده‌ های داخلی طی مدت زمان طولانی از تولیدات داخلی کشورشان استفاده کرده و حمایت کرده‌اند.

ناصری ‌نژاد افزود: همه ما از مصرف کنندگان گرفته تا مدیران و مسؤولان بسته به جایگاه و شرایط خودشان باید شرایط رشد و توسعه  تولیدات داخلی را مهیا کنند.

وی خطاب به فعالان اقتصادی  در استان خوزستان تصریح کرد: کسانی که در استان خوزستان فعالیت اقتصادی دارند حق ندارند صرفاً به لحاظ تولید ثروت فعالیتی را انجام دهند و استان را تبدیل به محل تاخت و تاز صنایعی کنند که تنها هدفشان ثروت اندوزی است.

ناصری ‌نژاد با بیان اینکه نفت بلای مردم استان شده است گفت: زمانی شهر مسجد سلیمان به خاطر منابع نفتش مورد توجه بود و به مسائل شهر و مردم آن رسیدگی می‌کردند اما اکنون مسجدسلیمانی‌ها در انبوهی از مشکلات غرق شده‌اند.

وی ادامه داد: در شرق و غرب کارون همچنین اطراف اهواز فعالیت‌های مختلف اقتصادی در حال انجام است اما متاسفانه ثروت‌آوری برای دیگران و زهرش برای مردم استان است.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه اگر وضعیت استان به این‌صورت پیش رود به زودی مردم رفتن را بر سکونت در استان را ترجیح می‌دهند گفت: چندین سال است که مسائل زیست محیطی، مشکلات بهداشتی، کشاورزی، آب و... زندگی مردم را مختل کرده است.

وی با اشاره به مشکلات اخیر مجتمع‌های پتروشیمی ماهشهر و خسارت ‌های ملی و استانی ناشی از آن گفت: ما بارها در مجلس و در محافل مختلف بر به‌کارگیری مسؤولان بومی در پست‌های حساس استانی تاکید کردیم اما تاکنون این مهم محقق نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: مدیر بومی با مسائل و مشکلات صنعت  نفت آشنا است ضمن اینکه این صنعت را متعلق به خودش می‌داند به‌همین دلیل دلسوزانه آن‌را مدیریت می‌کند.

وی با ابراز تاسف از اجرایی نشدن بخشنامه وزیر نفت مبنی بر به‌کارگیری مدیران بومی در صنعت نفت گفت: به‌کارگیری نیروهای بومی یک تکلیف است و اجرای آن لازم و ضروری است.

ناصری‌ نژاد با اشاره به برخورداری استان از تنوع قومیتی بیان کرد: اقوام در کشور و استان عضو خانواده بزرگ ایران هستیم و مسؤولان باید از تنوع قومیت‌ها به عنوان یک فرصت در جهت حل مسائل و مشکلات استان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: مردم استان نباید اجازه دهند کسانی خارج از استان یا کشور با نیت‌های دشمنانه به‌منظور تفرقه‌ افکنی سبب ایجاد اختلاف و تبعیض بین اقوام شود.

ناصری ‌نژاد با اشاره حضور کم‌رنگ قوم عرب در مسؤولیت‌های استان افزود: از چیزی حدود 200 مسؤولیت کلیدی در استان تنها در دو پست به قوم عرب اعتماد شد و به آنها مسؤولیت داده‌اند و این خلاف قانون و منویات مقام معظم رهبری است و سبب اختلاف می‌شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: مدیران و مسؤولان استانی به‌صورت مساوی از ظرفیت تمام اقوام در حل مسائل استان استفاده کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار