شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴

شوشان: گرانی در جامعه وجود دارد و توصیه من به مسئولین این است که نسبت به سامان دهی بازار دقت بیشتری به خرج دهند قیمت ها را کنترل بکنند اینکه قیمت ارز افزایش یافته قیمت اجناس را هم بالا ببرند قابل قبول و منطقی نیست هر چیزی را که گران می شود دلیلش افزایش ارز نمی باشد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، امام جمعه هندیجان در خطبه های نمازجمعه گفت: کسبه محترم و متدین مقداری فقرا و نیازمندان و عموم مردم را دریابید درست نیست که دقیقه به دقیقه قیمت ها را افزایش بدهند اگر جنسی از قبل در مغازه ها داشتید سود مناسب با قیمت قبل بدهید منصفانه در پی سود دهی باشید. کاسب باید منصف باشد و به یکدیگر سود بدهیم، اعتدال را پیشه کنید همراه مردم باشید در هجمه هایی که استکبار جهانی علیه ما کرده یقین بدانید این محاصره اقتصادی که برای ما تدارک دیده اند اگر ما به همدیگر مهرورزی کنیم و نسبت به همدیگر محبت به خرج بدهیم و انصاف را رعایت بکنیم دشمن نمی تواند کاری بکند . محاصره اقتصادی ما را از پا در نمی آورد آنچه ما را از پا در می آورد گرانی بیش از حد اندازه است که این عدم انصاف و عدم اعتدال در تجارت است.

حجت السلام والمسلمین عبدالحسن بهبهانی پورافزود: در ماه مبارک رمضان شاهد حادثه زلزله در آذربایجان شرقی بودیم با همه تلاش های خوبی که ملت و دولت ما انجام دادند بازماندگان این حادثه نیازمندکمک رسانی بیشتری هستندو دست نیاز هم نوعان خود و مردم ما در آنجا را بگیریم و به آنها خدمت کنیم.این احسان ها و اکرام های شما رحمت الهی را نازل می کند خداوند متعال رحمتش شامل حال همه می شود و رحمت خود را از ما دریغ نمی کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار