در شرایط ویژه با توجه به آغاز اوج دور دوم وبا یا التور با آغاز فصل پاییز که از بیماری های بومی خوزستان است ...

"> هجوم وبا در خوزستان !

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸

در شرایط ویژه با توجه به آغاز اوج دور دوم وبا یا التور با آغاز فصل پاییز که از بیماری های بومی خوزستان است ...

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از افزایش کنترل آزمایش های میکروبی و بهداشتی آب شرب این استان همزمان با آغاز پیک دوم وبا در خوزستان خبر داد.

محمدعلی صنیعی نژاد گفت: به منظور پایداری کیفی آب آشامیدنی در شرایط ویژه با توجه به آغاز اوج دور دوم وبا یا التور با آغاز فصل پاییز که از بیماری های بومی خوزستان است، اقدام های لازم برای افزایش سطح بهداشت آب متناسب با استانداردهای ملی و رهنمودهای سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی نظام مند برای تهیه و تامین کلر و مشتقات آن و ساماندهی و توسعه ایستگاه های گندزدایی و ایمن سازی تاسیسات مرتبط به گونه ای انجام شد

و در نیمه نخست امسال بیش از 88 دستگاه کلرزنی گازی به طور دوتایی و ذخیره و 21 دستگاه کلرزنی مایعی نصب و راه اندازی شده است.

رئیس هیات مدیره شرکت آبفای خوزستان با بیان اینکه آزمایشگاه های میکروبی خوزستان به منظور مقابله با بیماری های آب به ویژه وبا به تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و خودکار بدون آلودگی محیطی به ویژه کدورت و هدایت الکتریکی آب تجهیز شده است ، گفت: در نیمه نخست امسال، 117 هزار و 503 مورد کلرزنی انجام شده است و آزمون های میکروبی خوزستان به سه هزار و 23 مورد می رسد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار