اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴
بدون شک همکاری و تعامل سازنده شورا و شهرداری با شهروندان موجب شده با وجود مشکلات زیاد در هندیجان تغییرات محسوسی را در سطح شهر ایجاد کنیم.
شهردار هندیجان گفت: طرح جامع شهری هندیجان ۹ سال است متوقف مانده و این مشکل تنها به دست اداره راه و شهرسازی رفع می شود.

غلامرضا درویشی در گفتگو با مهر اظهار کرد: تمامی تلاش شهرداری و اعضای شورای شهر هندیجان ارائه خدمات بهتر به شهروندان است. بدون شک همکاری و تعامل سازنده شورا و شهرداری با شهروندان موجب شده با وجود مشکلات زیاد در هندیجان تغییرات محسوسی را در سطح شهر ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: تعدیل نیرو از اقدامات موثری بوده که شهرداری هندیجان آن را اجرایی کرده است. در دوره های قبل بدون کارشناسی به مجموع شهرداری نیرو اضافه شده بود اما ما حدود ۴۵ نفر را بازنشسته کردیم که در همین راستا شهرداری با کاهش ۹۰ میلیون تومانی روبه رو شد.

شهردار هندیجان تصریح کرد: مشکل دیگر این شهر نداشتن طرح جامع است. طرح جامع شهر هندیجان حدود ۹ سال است، استارت خورده اما هنوز فاقد این طرح هستیم که مسکن و شهرسازی عامل این مشکل است.

درویشی ادامه داد: بسیاری از اقدامات انجام شده شهرداری متاسفانه اطلاع رسانی نشده و به عنوان یک شهردار بومی به همراه شورای شهرستان تمام توان خود را برای توسعه هندیجان به کار گرفته ایم در صورتی که نه پول هست و نه اعتبار. باید کارهای زیربنایی در این شهر انجام شود تا بتوان بر بخش عمده مشکلات فائق آمد.

وی افزود: متاسفانه اعتبارات کم است و کمبود و نواقص در شهر بسیار. در جوی ها، فاضلاب و آب گندابه روان بوده و این وضعیت از لحاظ بهداشتی خطرآفرین است، در همین راستا باید به جای گل کاری میادین و بلوارها هر چند هم که ضرورت داشته باشد، مشکلات را اولویت بندی کرد و به فکر رسیدگی به این دسته از مشکلات حاد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار