اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
مدیرکل آموزش وپرورش استان خوزستان از سنجش بیش از76 هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی تا دوم شهریورماه در 41 منطقه آموزشی استان خبر داد.
شوشان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده  ضمن پیش بینی ارزیابی حدود 85 هزار نوآموز تا پایان شهریورماه 95 گفت: از ابتدای آغاز طرح سنجش سلامت تا دوم شهریورماه تعداد 76 هزار و 940 نفر نوآموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد 67 هزار و 367 نفر در پایگاه های اولیه سنجش شده و برای ثبت نام به مدارس عادی معرفی شدند.

رئیس اجرایی طرح سنجش سلامت نوآموزان در خوزستان با اشاره به دو مرحله مهم طرح سنجش که شامل مرحله مقدماتی و تخصصی است، افزود: همچنین تعداد 9 هزار و 573 نفر برای ارزیابی دقیق تر به مرحله تخصصی معرفی شدند که از این تعداد، حدود سه هزار و 205 نفر مشکوک به داشتن مشکل بینایی، تعداد  یک هزار و 497 نفر مشکوک به مشکل شنوایی و تعداد 72 نفر  از لحاظ جسمی حرکتی باید مورد ارزیابی تخصصی قرار بگیرند.

تقی زاده در ادامه گفت:تعداد سه هزار و 613 نوآموز  برای بررسی از لحاظ آمادگی تحصیلی و تعداد 12 نفر برای ارزیابی اختلالات رفتاری به مرحله تخصصی ارجاع شدند.همچنین، حدود یک هزار و 182 نوآموز مشکوک به داشتن بیش از یک مشکل بوده و ارزیابی دقیق تر به مرحله تخصصی ارجاع شدند .

مدیرکل آموزش وپرورش استان خوزستان در پایان از اولیای نوآموزانی که تاکنون برای ارزیابی فرزند خود به پایگاه های سنجش مراجعه نکرده اند، درخواست کرد: خانواده ها برای تسریع در انجام امور سنجش و ثبت نام فرزندان خود برای نوبت گیری و دریافت معرفی نامه سنجش به مدارس محل سکونت خود مراجعه کنند.

گفتنی است طرح سنجش سلامت با فعالیت 46 پایگاه در سراسر استان خوزستان از شانزدهم خرداماه 95 آغاز شده و تا نیمه شهریورماه ادامه خواهد داشت.همچنین، پیش بینی می شود بیش از 100 هزار نوآموز در سال تحصیلی جدید وارد پایه اول ابتدایی می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار