اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
رئیس کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خوزستان:
رئیس کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خوزستان گفت: روحانیت باید همگام با فرهنگیان در حوزه آموزش وپرورش نقش آفرینی کنند.
شوشان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، آیت الله  حیدری در جلسه کمیته همکاری های حوزه آموزش و پرورش گفت: روحانیت باید همگام با با فرهنگیان در حوزه آموزش و پرورش نقش آفرینی کنند و در جلسه ای مشترک با حضور ائمه جمعه و روسای حوزه های استان و مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق در مورد همکاری ها و  تعاملات فرهنگی، بحث و تبادل نظر کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین مباحث امروز جامعه ما، فضای مجازی است که باید با برنامه ریزی محتوای قابل پذیرش در این فضاها ارائه شود و هرچه در این زمینه کار شود باز هم کافی نیست.

محمد تقی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این جلسه گفت: دوره های ضمن خدمت مرزبانی از مکتب اهل بیت برای افزایش آگاهی و شناخت مربیان پرورشی و مدیران از اهل و همچنین شناخت فرقه طراحی و اجرا می شود.

وی افزود:رویکرد اساسی انقلاب اسلامی، تحقق باور های دینی و اعتقادی است و باید در مورد علل گرایش به برخی فرقه ها تحقیق و بررسی شود به جای برخورد با موضوع ابتدا باید علل و ریشه های آن و کانون های آسیب پذیر مورد توجه و کنکاش قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه در مورد اجرای پروژه مهر و آخرین وضعیت مدارس امین و همچنین برگزاری دوره ضمن خدمت مرزبانی از مکتب اهل بیت بحث و تبادل نظر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار