شورای هماهنگی روابط عمومی های شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه و مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان تشکیل شد.

"> تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰

شورای هماهنگی روابط عمومی های شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه و مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي خوزستان، در اولین نشست این شورا که به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برگزار شد، اساسنامه این شورا به اطلاع مسئولان روابط عمومی های عضو رسانده و تصميماتي در خصوص همكاري هاي مشترك اتخاذ شد. همچنین بر مبنای اساسنامه صادر شده از سوی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، رييس روابط عمومی های ادرات کل راه و شهرسازی هر استان به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی فعالیت خواهند کرد که بر همین اساس امید زمانی رييس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به عنوان رئیس این شورا انتصاب شد.

زمانی در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه تشکیل چنین شورایی از سوی وزارت راه و شهرسازی در همه استان ها مورد تاکید قرار گرفته است، عنوان کرد: بی شک راه اندازی این شورا می تواند باعث ایجاد هماهنگی در فعالیت روابط عمومی هاو کاهش هزینه های بی مورد تعامل و هماهنگي بيش از پيش در راستا ي تحقق اهداف وزارت متبوع خواهد شد.

وی افزود: نشست های مشترک این شورا هر ماه یک بار در یکی از دستگاه های عضو شورا برگزار می شود و اعضای آن که از مسئولان روابط عمومی های این دستگاه ها تشکیل می شوند به بحث و تبادل نظر می پردازند.

رييس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان عنوان کرد: برای ایجاد هماهنگی بیشتر، برخی سازمان ها که زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به شمار نمی روند نیز در استان خوزستان به عضویت این شورا درآمده اند که بر این اساس مدیریت شعب بانک مسکن، بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی استان خوزستان نیز به علت فعالیت های مرتبط با بخش «شهرسازی و راه» به عضویت این شورا درآمدند.

زماني در ادامه با اشاره به لزوم بهره گيري از توانمندي ها و ظرفيت هاي اعضا پيشنهاداتي را در خصوص تعامل و هم گرايي بيشتر ارائه داد و گفت: اعضاي شوراي هماهنگي مي توانند تور هاي رسانه اي ، برگزاري مناسبت هاي ملي و مذهبي ، دوره هاي آموزشي و پژوهشي و حضور در نمايشگاه ها  را بصورت مشترك برگزار كنند.

وي ادامه داد: روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي در حال تدارك پرتالي مشترك است كه در آن كليه اعضاي شوراي هماهنگي لينك جداگانه اي دارند تا ازين طريق آخرين اخبار ، اطلاعات و گزارشات دستگاه خود را منتشر كنند.

رييس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان  در ادامه از كليه اعضا خواست تا در كليه جلسات با جديت حضور يافته و  به ارائه پيشنهادات كارگشا بپردازند .

وي افزود: در هر جلسه يكي از مديران كل اعضاي جلسه را دعوت كرده تا ضمن حضور در جلسه گزارشي در خصوص نوع كاركرد و فعاليت آن دستگاه و ميزان پيشرفت برنامه ها ارائه دهد.

در ادامه نيز هر كدام از اعضاي جلسه نظرات و پيشنهادات خود را  ارائه بر ضرورت تداوم جلسات شورا تاكيد كردند. همچنین در ادامه سعید نوری نماینده صدا و سیما و مسئول واحد اخبار و اطلاعات مرکز خوزستان با حضور در این نشست عنوان کرد: یکی از عمده ترین اقدامات دولت در بخش محرومیت زدایی در استانهای مختلف در فعالیت های سازمانها و شرکتهای عضو این شورا دیده می شود.

وی افزود: بر همین اساس، صدا و سیمای مرکز خوزستان این آمادگی را دارد که اخبار دستگاههاي عضو این شورا را به صورت ویژه به اطلاع مردم برساند زیرا اغلب پروژه های این سازمان ها مورد استقبال مردم استان قرار می گیرد.

نوري افزود: صدا و سيماي مركز خوزستان همواره در انعكاس و پوشش خبري خدمت رساني به مردم پيش قدم بوده است. وي با اعلام آمادگي جهت تهيه گزارشات خبري از دستاورده ها و اقدامات دستگاه هاي عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های شرکتها و سازمانهای زیر مجموعه و مرتبط با وزارت راه و شهرسازی  گفت: سعي ما بر اين است تا در كوتاهترين زمان ممكن اخبار و اطلاعات مربوط به روند اجرايي و پيشرفت پروژه هايي كه مستقيما به آحاد جامعه خدمات رساني مي كنند را پوشش دهيم.

راه اندازی پروتال مشترک، انتشار خبرنامه، راه اندازی سامانه پیامک، حضور هماهنگ در نمایشگاه و تبلیغات مشترک به خصوص هنگام سفر مقام عالی وزارت به استان از جمله مواردی است که در این جلسه به تصویب اعضا رسید. مدیریت شعب بانک مسکن، بنیاد مسکن، سازمان نظام مهندسی، اداره کل راه و شهرسازی، شهر جدید رامین، شهر جدید شیرین شهر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اداره کل فرودگاه های خوزستان، فرودگاه آبادان، اداره کل بنادر و دریانوری، اداره کل راه آهن جنوب، اداره کل راه آهن زاگرس، اداره کل هواشناسی، اداره کل حمل و نقل و پایانه هاس و آزمایشکاه مکانیک خاک از اعضای این شورا هستند.


(1)

(2)

(3)

(4)

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار