اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۹
شانزدهمین جشنواره بین المللی عروسکی تهران مبارک این روزها در تالارهای مرکز شهر در حال برگزاری است.
جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک در روز جمعه پنجم شهریورماه میزبان ۱۰ نمایش صحنه‌ای و ۸ نمایش در فضای باز است.

تالار اصلی تئاتر شهر در پنجمین روز میزبان نمایش «دیوان تئاتر آل» کاری از لادن نازی به‌مدت زمان ۷۰ دقیقه در ساعت ۲۱ است. در تالار چهارسو نمایش «ادیسه» از کشور روسیه به صحنه می‌رود. این نمایش که مدت زمان آن ٧٠ دقیقه است، در دو نوبت و در ساعت‌های۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود.

در تالار قشقایی نمایش «آبجی آب انبار» اثری مشترک از فرهاد امینی و مهدی شاه‌پیری اجرا می‌شود. این نمایش با مدت زمان٧٥ دقیقه در دو سانس١٨:۳۰ و٢٠:۳۰ روی صحنه می‌رود. تالار سایه نیز میزبان نمایش «چمدان و سگ ملوس» به کارگردانی آلبرت بیگ جانی است که با مدت زمان ۳۰ دقیقه و در دو سانس ۱۸ و ۲۰:۱۵ اجرا می‌شود.

در این روز در پلاتو اجرا «بیست و یک» کاری از بهادر مالکی در سانس‌های ۱۶:۳۰ و ۱۹ اجرا می‌شوند.

تالار هنر پذیرای نمایش «پیتر ببره» است که کاری مشترک از یانوشوسکا و نویانزین از کشور اکراین در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ و با مدت زمان ۹۰دقیقه اجرا می‌شود. تالار محراب نیز شاهد اجرای نمایش «قایق کاغذی» کاری از سجاد بهرمند و زهرا مریدی با مدت زمان ٥٥ دقیقه در ساعت ۱۷:۳۰ به صحنه می‌رود.

تالار فردوسی نیز همچون روزهای دیگر جشنواره میزبان «اپرای عروسکی سعدی» اثری از بهروز غریب‌پور است که ساعت ۱۹:۳۰ و به مدت زمان ۱۱۰ دقیقه اجرا می‌شود.

نمایش «موش تا موش» اثری از رامین کهن با مدت ۵۵ دقیقه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سانس ۱۸و ۲۰:۱۵ به روی صحنه خواهد رفت.

و سرانجام اینکه نمایش «شیرین» کاری از کشور افغانستان به مدت ٤٥دقیقه و در  دو سانس ۱۷ و ١٩ در تالار استاد انتظامی در خانه هنرمندان ایران اجرا می‌ شود.

میزبانی محوطه تئاتر شهر،پارک لاله و خانه هنرمندان از مخاطبان نمایش‌های عروسکی


در پنجمین روز برگزاری جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، این جشنواره میزبان ۸ نمایش در بخش فضای باز است.

در این روز نمایش ‌«لیرخان» کاری از ندا فرمانی و ریحانه باغبادی به مدت ۳۰ دقیقه و راس ساعت ۱۷:۳۰ در محوطه باز تئاتر شهر اجرا می‌شود.

ساعت ۱۸ نمایش «رشکی و ماسی» کاری از رضا فقیهی، ساعت ۱۸:۳۰ نمایش «بوسلمه» کاری از عبدالرضا محمدی‌نژاد و ساعت ۱۹ نمایش «پهلوون کچل، کچل می‌ماند» کاری مشترک از نسرین اسدی و نوید صفاریان اجرا می‌شوند.

«سه تصویر اساطیر ایران» کاری از حمیدرضا اردلان نام نمایشی است که ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در همین محوطه اجرا می‌شود.

همچنین نمایش «کاسه گلین» کاری از پری بارانی ساعت ۱۹ در پارک لاله اجرا خواهد شد.

در محوطه خانه هنرمندان نیز دو نمایش «پسر صیاد» کاری از وحید خسروی و «صندوق بازی» کاری از کشور هلند به ترتیب ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۱۹ اجرا می‌شوند.

جدول اجراهای فضای باز (کلیک کنید)
جدول اجراهای فضای باز (کلیک کنید)
جدول نمایش‎های صحنه‎ای


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار