شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۳

شوشان : اگر چه بازار خرید و فروش کالاهای حوزه دیجیتال، کامپیوتر و... هم مانند سایر کالاها این روزها حال و روز خوشی ندارد، اما اظهار نظر برخی از کسبه و فعالان بازار هم به این ناآرامی دامن مي‌زند.

به گزارش شوان، گویا گروهی از کسبه به دلیل اینکه تصویری از آینده بازار نداشته و سرمایه خود را در خطر مي‌ببینند، تمایلی به فروش کالاهای شان نداشته و به همین دلیل از هر طریقی سعی مي‌کنند رای خریداران را برای مراجعه به بازار یا خرید بزنند! به گزارش شوشان به گفته یکی از فعالان بازار کامپیوتر اهواز، در مدت اخیر مخصوصن یک هفته گذشته برخی از کسبه بازار این فضای ذهنی را در بازار به وجود آورده‌اند که قیمت دلار روندی صعودی در پیش خواهد گرفت و در روزهای آینده شاهد رشد بیشتر قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

به همین دلیل بر پایه این پیش‌بینی که صحت و سقم آن به هیچ وجه مشخص نیست فضای بازار را ناامن و پر استرس مي‌کنند.

فعالان بازار و کسبه که معتقدند در چنین شرایطی فروش کالا خطر کردن است مي‌گویند، ناچارند در چنین شرایطی برای حفظ سرمایه خود چنین اقداماتی انجام دهند. حتا اگر بازار به حالت تعطیل درآید!  وکیلی، یکی دیگر از کسبه بازار کامپیوتر در این‌ باره مي‌گوید، در یک هفته اخیر بسیاری از فروشندگان از عرضه کالاهایی با برندهایی نظیر اپل در بازار خودداری کرده و به این ترتیب این جو در بازار ایجاد شده است که در بازار جنسی برای فروش وجود ندارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار