اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷
 تیم فوتبال استقلال اهواز در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در خانه خود متوقف شد و تیم نفت مسجد سلیمان با تساوی برابر گل گهر سیرجان با کسب یک امتیاز به خانه بازگشت.

تیم های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان عصر جمعه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور به ترتیب به مصاف فولاد یزد وگل گهر سیرجان رفتند که برابر حریفان خود به تساوی دست یافتند.

تیم استقلال اهواز که در سه هفته گذشته برابر حریفان خود متحمل شکست شده بود در این هفته میزبان تیم گل گهر سیرجان بود و گر چه برابر حریف خود در خانه متوقف شد اما موفق شد نخستین امتیاز خود را در این فصل از رقابت های لیگ دسته یک کشور کسب کند.

این تیم در هفته سوم این رقابت ها نیز برابر اکسین البرز سه بر صفر شکست خورده بود. تیم استقلال اهواز تا این هفته از رقابت های لیگ دسته یک با یک امتیاز در جایگاه هفدهم جدول جای دارد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور نیز در این هفته میهمان تیم گل گهر سیرجان بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و نفتی های مسجد سلیمان با یک امتیاز به خانه بازگشتند.

این تیم تا این هفته از رقابت ها با کسب هفت امتیاز در جایگاه ششم جدول جای دارد و شرایط بهتری نسبت به تیم استقلال اهواز دارد.

تیم نفت مسجد سلیمان در هفته سوم این رقابت ها در خانه خود تیم فجر سپاسی را شکست داده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار