اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
در یک سال منتهی به مرداد 95 چهار پروژه گردشگری آبی برای تأمین اعتبار به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال‌شده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان گفت: استانداردسازی هتل‌های خوزستان در دست انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان، محمدعلی خلیلی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در حال حاضر دو هتل خوزستان استانداردسازی شده و 54 هتل دیگر در حال استانداردسازی هستند.

وی افزود: بر اساس آمارهای موجود در استان خوزستان 82 تأسیسات گردشگری وجود دارد که این آمار شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپدیرها، واحدهای پذیرایی بین‌راهی، سفره‌خانه‌های سنتی و مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی می‌شود.

وی تأکید کرد: در یک سال گذشته برای افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده به مسافران بازدیدهای دوره‌ای از دفاتر خدمات گردشگری انجام‌شده که از 106 دفتر موجود بازدیدهایی به‌عمل‌آمده است.

خلیلی با تأکید بر اینکه در این بازدیدها تذکراتی به دفاتر داده‌شده است، اظهار کرد: در بازدیدهای دوره‌ای انجام‌شده 41 تذکر، 40 تمدید پروانه بند «ب»، پنج عدد تعلیق پروانه و پنج ابطال پروانه انجام‌شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته به‌منظور رونق گرفتن گردشگری سلامت پنج پرونده متقاضیان دریافت گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت تکمیل و برای صدور پروانه فعالیت به مرکز ارسال‌شده است و پنج پرونده دیگر در حال تکمیل است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در یک سال منتهی به مرداد 95 چهار پروژه گردشگری آبی برای تأمین اعتبار به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارسال‌شده است.

وی تأکید کرد: پرونده‌های مطالعاتی تهیه‌شده در بخش گردشگری آبی شامل مطالعه و احداث شهرک ساحلی اروندکنار آبادان، مطالعه و احداث دهکده گردشگری ساحلی بحرکان هندیجان، مطالعه و ایجاد موزه دریا در مکان‌های پیشنهادی خرمشهر، آبادان و ماهشهر، مطالعه ایجاد دهکده ورزش‌های تفریحی-آبی در مکان‌های پیشنهادی خرمشهر، آبادان و ماهشهر تهیه‌شده است.

خلیلی تأکید کرد: در یک سال گذشته حضور در نمایشگاه بلگراد کشور صربستان و فراهم آوردن مقدمات حضور گردشگران این کشور به خوزستان از اهم فعالیت‌های معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان به شمار می‌آید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار