اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
بیش از 20 نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی و معرفی آنها به قوه قضائیه شدند.

به گزارش شوشان ، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (نهم شهریورماه 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم به وزیر کشور در مورد اظهارات مسئولان ناجا در مورد عدم لزوم ثبت رسمی انتقال خودرو تذکر داد و آن را خلاف قانون دانست.

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان به اتفاق 22 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی و میلیونی که مدت‌ها قوانین را دور زده و به غارت بیت‌المال پرداخته‌اند و نیز معرفی این افراد به قوه قضائیه شدند.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که علت عدم تشکیل شورای نظارت بر مطبوعات و عدم بررسی تخلفات و اقدام عجیب و مشکوک روزنامه ایران بر خلاف سیاست‌های شورای امنیت ملی و موضع صریح رئیس‌جمهور در حمایت از تروریست‌های حلب با توجه به گزارشات متعدد ضد امنیت ملی این روزنامه در موضوع عملیات‌های موفق جبهه مقاومت در سوریه و حملات ناجوانمردانه به مدافعین حرم و مخالفت صریح روزنامه با سیاست‌های خارجی نظام چیست.

علی وقت‌چی نماینده مردم زنجان به رئیس‌جمهور در مورد کم‌توجهی به صنعت فرش دستباف و کم‌توجهی به این صنعت و بیمه فرشبافان در صادرات فرش تذکر داد.

فریدون احمدی نماینده مردم زنجان به وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در مورد بکارگیری بازنشستگان در سازمان‌ها،‌ادارات و شرکت‌های تابعه و وابسته این وزارتخانه تذکر داد.

محمد دامادی نماینده مردم ساری در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توضیح علت عدم تصویب چتر ایمنی رفاه علی‌رغم گذشت سه سال از آغاز کار دولت شد و همچنین خواستار توضیح علت عدم اجرای متناسب قانون بخشودگی جرائم کارفرمایان مدیون به تأمین اجتماعی شد و به وزیر کشور در مورد عدم عملکرد مناسب وزارت کشور در حوزه اجتماعی تذکر داد و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم پرهیز از اتخاذ تصمیمات دوگانه در برخورد با رسانه‌ها و مطبوعات و علت عدم اتخاذ سیاست محتوای فرهنگی یکسان در دستگاه‌های فرهنگی برای معضلات اجتماعی را متذکر شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به وزیر کشور در مورد دخالت استانداران در تصمیمات این وزارتخانه تذکر داد.

صدیف بدری، بشیر خالقی و ولی ملکی نمایندگان اردبیل، خلخال و مشکین‌شهر به اتفاق 7 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسریع در پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان شدند.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد:‌توازن و تعادل منطقه‌ای را برقرار کنید و فقیر را فقیرتر و غنی را غنی‌تر نکنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار