شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
تجلیل از خبرنگاران ورزشی خوزستان در اهواز
این اداره کل در آخرین ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در سال 94 رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این اداره کل در آخرین ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در سال 94 رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

فرامرز کیانی زاده شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی خوزستان در اهواز اظهار کرد: رسانه ها همواره در شرایط سخت هم پای دستگاه های اجرایی گام برداشته و در جهت شفاف سازی و آگاهی بخشی به مردم نقش موثری را ایفا کرده اند.

فرامرز کیانی زاده افزود: در خوزستان نیز خبرنگاران حوزه ورزش در شرایط سخت آب وهوایی همواره یار و یاور اداره کل ورزش و جوانان و تیم های مختلف استان بوده و در جهت اطلاع رسانی نقش بسزایی داشته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: ورزش خوزستان نسبت به سال های گذشته رشد و پیشرفت چشمگیری داشته اما هیچگاه نقش رسانه های استان را در این زمینه نباید نادیده گرفت و همواره قدردان این تلاشگران عرصه اطلاع رسانی خواهیم بود. 

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان یکی از گسترده ترین حوزه ها بوده و در زمینه های ورزشی ، فرهنگی و جوانان گام های موثری را در جهت رشد و تعالی ورزش خوزستان برداشته است.

وی افزود: با برنامه ریزی اصولی، ورزش خوزستان توانسته رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهد.
وی گفت: به تازگی جلسه ای در خصوص اجرای ماده 53 (قانون هزینه کرد یک درصد دستگاه ها برای ورزش)، با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار و تصمیمات خوبی نیز در این زمینه اخذ شد که بی شک اجرای این سیاست تاثیر بسزایی در رشد ورزش استان و توسعه زیرساخت ها دارد.


 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار