شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۸

نماینده مردم شوش در مجلس اظهار داشت: حمایت از لوله‌سازی اهواز می‌تواند بسیاری از مشکلات زیرساختی این بخش را حل کند و باعث خودکفایی در این حوزه شود.

سید راضی نوری در بازدیدی که از شرکت لوله سازی اهواز اظهار داشت: حمایت از لوله‌سازی اهواز می‌تواند بسیاری از مشکلات زیرساختی این بخش را حل کند و باعث خودکفایی در این حوزه شود و همچنین با تولید انواع لوله با قطرهای مختلف نیاز به واردات لوله را برطرف می‌کند.

وی به احداث کارخانه اسپیرال (لوله‌های قطور) اشاره کرد و گفت: برای حمایت از اینگونه کارخانه‌ها باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم و با راهکارهای درست زمینه شکوفایی صنعت لوله‌سازی را به وجود آوریم.

وی گفت: این شرکت تنها تولیدکننده لوله‌های مقاوم گاز ترش است و قریب 3 هزار نفر در این شرکت اعم از نیروهای متخصص و غیرمتخصص مشغول به کار هستند و ضمن توجه تمام مسئولان باید تلاش کنیم برای رفع موانع موجود بر سر راه این کارخانه تمام تلاش خود را کنیم.

نوری ضمن دیدار از تمام قسمت‌های لوله‌سازی اهواز گفت: بکارگیری تمام ظرفیت کارخانه می‌تواند مشکل بیکاری تعداد زیادی از کارگران که به علت تعطیل شدن یکی از بخش‌هایی آن اتفاق افتاده است را برطرف کند.

نماینده شوش گفت: این مجموعه فرصت اشتغال‌زایی بسیار خوبی به وجود آورده است و توانسته رقم قابل توجهی به صورت مستقیم اشتغال‌زایی کند و تمام مسئولان برای حل مشکلات این کارخانه باید تلاش بیشتری را به کار گیرند.

نوری در ادامه خاطرنشان کرد: کارخانه لوله‌سازی اهواز به عنوان یک کارخانه که تولید آن جزء تولیدات داخلی محسوب می‌شود در زمینه کیفیت محصولات خود قدم‌های بسیار خوب برداشته است و حمایت از آن با وجود تحریم‌های موجود باعث رفع نیاز به واردات در این بخش می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار