کانون تبلیغاتی آرشین اُکسین با مدیریت شهریار آرین نژاد موفق به دریافت نشان مدیریت برایان تریسی نابغه مدیریت و یکی از سخنرانان بزرگ جهان در مجمع جهانی مدیریت شد

"> کانون تبلیغاتی آرشین اُکسین موفق به دریافت نشان مدیریت برایان تریسی شد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷

کانون تبلیغاتی آرشین اُکسین با مدیریت شهریار آرین نژاد موفق به دریافت نشان مدیریت برایان تریسی نابغه مدیریت و یکی از سخنرانان بزرگ جهان در مجمع جهانی مدیریت شد

شوشان : کانون تبلیغاتی آرشین اُکسین با مدیریت شهریار آرین نژاد موفق به دریافت نشان مدیریت برایان تریسی نابغه مدیریت و یکی از سخنرانان بزرگ جهان در مجمع جهانی مدیریت شد.

این عنوان از میان 2500 مدیر تبلیغاتی و مدیراجرایی شرکت های مختلف از سراسر کشور به عناوین پرافتخار کانون تبلیغاتی آرشین اُکسین اضافه شد. در میان 2500 شرکت و کانون تبلیغاتی شرکت کننده، از طرف مدیریت برایان تریسی تنها 7 شرکت نامزد دریافت نشان مدیریت برایان تریسی شدند که کانون تبیلغاتی آرشین اکسین توانست یکی از 7 نامزد این نشان معتبر شود. فروش موفق ، هدف گذاری ، مدیریت زمان و بهره وری شخصی و رهبری سازمان از ملاک های شاخص برای دریافت این نشان عنوان شده بود. این همایش در روزهای 21 تا 22 مهرماه سال جاری در تهران برگزار شد.


آرین نژاد، سال گذشته نیز نشان سیلور را از کیم واکر یکی دیگر از مدیران تبلیغات جهان دریافت نموده است. گفتنی است کانون تبلیغاتی آرشین اکسین در سال 1380 فعالیت اصلی خود را آغاز کرد. بنیان گذاران و موسسین این کانون که در قالب یک شبکه مشاوره  تبلیغات شروع به کار کرده اند،جمعی از کارشناسان و کاردانان عرصه ی تبلیغات و دارای تجربیات حرفه ای طولانی بودند،که پیشتر در مراکز حرفه ای و تخصصی (صدا و سیما ،فرهنگ و ارشاداسلامی و... ) فعالیت داشته، که این همکاری همچنان ادامه دارد. آرشین اکسین از زمان تاسیس کانون ،رشد مداوم و مستمری از لحاظ کیفی و کمی تجربه کرده است.آرشین اکسین در زمره کانون هایی است که عضو انجمن کانون های تبلیغات استان خوزستان بوده و علاوه بر آن مشاور امور تبلیغات برخی از شرکت های تولیدی لوازم خانگی ( Sony ، Samsung ، LG و... ) می باشد .  لازم به ذکر است که آرشین اکسین بزرگترین مجری تبلیغات محیطی خوزستان نیز می باشد.

کانون تبلیغاتی آرشین اکسین یک موسسه ارائه کننده راه حل های مبتنی بر بازاریابی و تبلیغات برای شرکت ها و  سازمان های متوسط و بزرگ است که در سال 1380با هدف فعالیت در زمینه  های یاد شده در سطح استان خوزستان تاسیس شد. هدف  در آرشین اکسین صرفا ارائه خدمات مشاوره تبلیغاتی نیست بلکه تبیین  راه های حضور موفق در بازار برای مشتریان مان هم از اهداف فعالیت های این کانون است.


 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار