اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
طرح سلامت معنوی با هدف توجه به مسائل معنوی و آموزه‌های اخلاقی و مذهبی در مراقبت از بیماران در بیمارستان گلستان اهواز اجرا می‌شود.

حبیب حی‌بر رئیس بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به اجرای طرح سلامت معنوی اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسائل معنوی و آموزه‌های اخلاقی و مذهبی در مراقبت از بیماران، برنامه‌های طرح سلامت معنوی در بیمارستان گلستان اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: مسائل معنوی هم در ایجاد انگیزه در کادر درمان برای مراقبت بهتر و با نشاط‌تر و رفتار شایسته حرفه‌ای موثر است و در روحیه بیماران برای تحمل رنج بیماری و همراهان آنها و بهبودی موثرتر نیز اهمیت دارد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز افزود: در چارچوب این طرح برای ارتقا سطح سلامت معنوی، برنامه‌های گسترده‌ای با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ستاد اقامه نماز و سازمان های فرهنگی در نظر گرفته شده است که مباحثی همچون احکام شرعیِ درمان، ارزش های متعالی، تکریم مراجعان، اخلاق حرفه‌ای و آموزه‌های اخلاقی و دینی در آن گنجانده شده است.

وی بیان کرد: در طرح سلامت معنوی، دوره های آموزشی، دوره‌های مطالعاتی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با امتیاز بازآموزی و تشویق در نظر گرفته شده است.

حی‌بر خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح سلامت معنوی سه‌شنبه 16 شهریور یکی از دوره آموزشی این طرح با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اقامه نماز اهواز برای مسولان بخش‌ها، سرپرستارها، ناظران پرستاری و کارکنان درمانی با امتیاز بازآموزی به صورت حضوری و مطالعاتی در تالار اجتماعات شهید شریف پور بیمارستان گلستان برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار