شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴

شوشان : نخستین سمینار استانی یکروزه روابط عمومی های استان خوزستان 16 آبان ماه در محل سالن اجتماعات امام رضا(ع) شرکت ملی نفت خیز جنوب اهواز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شوشان به نقل از روابط عمومی انجمن روابط عمومی ایران، خسرو ممبینی دبیر اجرایی این سمینار در خوزستان با اعلام این خبر، منظور از برگزاری این سمینار را ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت دست اندرکاران، نمایش توانمندی های روابط عمومی ها و تقدیر از فعالان و پیشکسوتان روابط عمومی های استان خوزستان عنوان کرد.

وی گفت: این سمینار با موضوع تکنیک های روابط عمومی و روابط عمومی کاربردی با حضور اساتید مطرح کشوری، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان برگزار می شود.

ممبینی با بیان اینکه تاکنون 300 نفر از کارشناسان و روابط عمومی های استان در این سمینار شرکت کردند، تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت نام می توانند به آدرس اهواز، خیابان شریعتی(سی متری)، خیابان شریف زاده پلاک 66 – دبیرخانه سمینار مراجعه و یا با شماره تلفن 0611-2227086 تماس بگیرند.

گفتنی است: این سمینار یکروز از ساعت 8 صبح لغایت 6 بعداز ظهر با همکاری انجمن روابط عمومی ایران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان در اهواز برگزار می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار