شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
نمایش عروسکی «دردسرهای جغله ای فردا دوشنبه 15 شهریورماه ساعت 9 صبح هم‌زمان با افتتاح اولین مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در اهواز به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، «دردسرهای جغله ای» به نویسندگی و کارگردانی زهرا شوشتری اولین نمایش تولید شده در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم‌زمان با افتتاح این مرکز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز اجرا خواهد شد.

«دردسرهای جغله ای» داستانی طنز و تربیتی دارد و زهره رضازاده، مولود تجلی زاده، نیوشا آریا راد و سپیده شهریاری بازیگران و عروسک‌گردان‌های این نمایش، با ایفای نقش خود روایت گر داستان زندگی کودک یک‌ساله‌ و پرستارش، در این نمایش هستند.

شاعر و آهنگ‌ساز این نمایش علی زعفرانی است و بهرام یارزاده دهکردی تنظیم و انتخاب موسیقی این نمایش را به عهده دارد.

نمایش عروسکی «دردسرهای جغله ای» از 15 شهریور الی 11 مهرماه 1395 همه‌روزه در ساعت‌های 16، 18 و 20 شب در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی جهت دیدن این نمایش با شماره تلفن 09384984300 که از سوی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اعلام شده است تماس بگیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار